Mojje Cruncher Andersson Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Det var ett tag sen man plitade ner nÄt hÀr ju... ...kanske mest för att man haft lite mycket och göra samt inte haft nÄgra tyngre nyheter. Men det har vi nu! NÀstan sex mÄnader tog det att fÄ hit det.... Mixerbordet till vÄr studio. Men nu stÄr det dÀr. Skickat direkt frÄn Toronto, Canada med bÄt. Den ultimata mixningskonsollen ever! NEVE Capricorn!!! So can I hear a...... "HELL YES!!!" Take care all!!! /Cruncharn'
KillwithSkill Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Ja, det dÀr Àr ju knappast apskit! Grattis!
Ken KĂ€ngström Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Sagt det tidigare, och sĂ€ger det igen! Det Ă€r hur grymt som helst! Hoppas ni fĂ„r mycket glĂ€dje av bordet, men det tvivlar jag inte en sekund pĂ„. đ
Hellpig Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Helvete ja! SÄ snyggt och grymt... det Àr bara att gratulera!
basshole Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Jag var beredd pÄ nÄt behringervrak och dÀrmed vara tvungen att sÀga "hell no" men det hÀr.. HELL YEAH! Gratulerar!
DrHans Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 (redigerat) Hell yes! Redigerat 26 augusti 2007 av DrHans
godhead Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Hell Yeah! FÄr man frÄga i vilken studio i Toronto det stÄtt?
Mojje Cruncher Andersson Postat 26 augusti 2007 TrÄdstartare Postat 26 augusti 2007 FrÄga fÄr man alltid... Ibland, som i detta fallet, fÄr man ett svar. CBG Toronto (Canadian Broadcasting Group) Dom hade tre Capricorns: TvÄ 24:or samt en 48:a. Vi köpte tvÄ som man kan se pÄ bilderna dÄ. De Àr lite balla faktiskt. SÄnt man bara drömde om nÀr man gick utbildningarna för 10 Är sedan. Fast det Àr klart... nu fÄr man vÀl skaffa sig ett flygcertifikat för att kunna "krana" dom dÀr monstren. Big bang for the buck! Ja visst. Hög "imp-value"? Ja visst fan Àr det det. LÄter det dÄ? - Det Àr ju ett NEVE!!! Sa ja te er! Hihihi! Installationer och logistik bör vara klara under slutet av oktober. Sen fÄr vi "höra" hur det lÄter. Take care! /Cruncharn'
Krokodilen Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Det slĂ„r Ă€ndĂ„ inte mitt Alto S-6 ... sĂ„ det sĂ„ ... Lycka till đ
Mojje Cruncher Andersson Postat 30 augusti 2007 TrÄdstartare Postat 30 augusti 2007 Kul att se! Det verkar finnas ett par som hajjar vad detta Àr i alla fall. Jag kastar upp lite mer info lÀngre fram. Nu ska det ju lödas en större mÀngd samt testköras. Fatta hur dyrt det Àr att ta hit Neve-tekniker!!! Take care! /Cruncharn'
Larsson Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 jag vill ju ha... fast jag skulle inte veta vad jag skulle göra med det men Ă€ndĂ„... grattis!! đ
Mollin (oregistrerad) Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Ă hh!! skulle jag fĂ„ hem sĂ„ stora trĂ€lĂ„dor med mixerbord sĂ„ skulle jag smĂ€lla av!! Grattis! đ
DivineCo Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Ja vad ska man sÀga? Gratulerar! Nu har ni en del att göra framöver.
Mojje Cruncher Andersson Postat 27 september 2007 TrÄdstartare Postat 27 september 2007 Dags att uppdatera utvecklingen lite dÄ... Kastade upp ett klipp pÄ "tuben"! Ligger med i vÄr videoserie för bandet sÄ lite annan shaijt Àr med. Checka in grejset! Neve Capricorn - Demontime 5 Take care!!! /Cruncharn'
berra_- Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Dags att uppdatera utvecklingen lite dĂ„... Kastade upp ett klipp pĂ„ "tuben"! Ligger med i vĂ„r videoserie för bandet sĂ„ lite annan shaijt Ă€r med. Checka in grejset! Neve Capricorn - Demontime 5 Take care!!! /Cruncharn' Riktigt schysst! đ
Claes Holmerup Postat 27 september 2007 Postat 27 september 2007 Det Ă€r inte alls bra att köpa en sĂ„dan mixer! Behringer Ă€r mycket bĂ€ttre - för dĂ„ har man ju nĂ„got att skylla pĂ„ nĂ€r det lĂ„ter illa... đđ Grattis till ett hellĂ€ckert köp! đ
Mojje Cruncher Andersson Postat 28 september 2007 TrÄdstartare Postat 28 september 2007 Lite updating kanske dÄ! Nu snurrar det som det ska. Dom första testerna Àr gjorda och det lÄter enligt utsago, fantastiskt!!! Ska ner en svÀng i morgon och göra ett nytt demontimeavsnitt. Laddar upp snarast möjligt! Take care! /Cruncharn'
IDF Postat 28 september 2007 Postat 28 september 2007 (redigerat) HEEELL YEAHH!!! Redigerat 28 september 2007 av IDF
Phazio Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 HELL YEAH Gratulationer, vad gick det pĂ„? đ„°
Mojje Cruncher Andersson Postat 30 september 2007 TrĂ„dstartare Postat 30 september 2007 HELL YEAH Gratulationer, vad gick det pĂ„? đ„° Ha ha ha!!! In your dreams!! Men ja det var var betydligt billigare Ă€n vad det kostade nĂ€r det slĂ€pptes 2001. Ingen hemlighet att bordet kostade 600000 nĂ„nstans dollar. Vi gav inte det. Ha det gött! /Cruncharn'
Phazio Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 HELL YEAH Gratulationer, vad gick det pĂ„? đČ Ha ha ha!!! In your dreams!! Men ja det var var betydligt billigare Ă€n vad det kostade nĂ€r det slĂ€pptes 2001. Ingen hemlighet att bordet kostade 600000 nĂ„nstans dollar. Vi gav inte det. Ha det gött! /Cruncharn' Heheh okej, jaa fyfan, saftigt minst sagt đ
Biran Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Med tanke pĂ„ den digitala utvecklingen, sĂ„ kanske man skall sĂ€ga HELL NO!! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.