Desecrated Postat 27 juni 2007 Dela Postat 27 juni 2007 Finns det tävlingar för kompositörer i sverige ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 juni 2007 Dela Postat 27 juni 2007 Melodifestivalen? Haha, nääää jag skojjade bara 😛 Men vi har ju en fin festival här på forumet. Däremot vinner man inget, så man kanske inte kan kalla det för tävling. Vinnaren bestraffas istället med att anordna nästa festival, för att komma ner på jorden igen antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 juni 2007 Dela Postat 27 juni 2007 Melodifestivalen? Haha, nääää jag skojjade bara 😄 Katten, du hann först. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 27 juni 2007 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2007 (redigerat) Jag tänkte mera i modern musik typ, konstmusik och liknande. Redigerat 27 juni 2007 av Desecrated Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 27 juni 2007 Dela Postat 27 juni 2007 Kan man tävla i musik? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 27 juni 2007 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2007 Kan man tävla i musik? 😉 Jo inom konstmusik tävlar man och dom som vinner dessa tävlingar kan bli signade och få ge ut sin musik, Det är därför som jag undrar om vi har några sådana tävlingar i sverige så man får träna lite innan man ger sig på internationella tävlingar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gubben i Kalmar Postat 28 juni 2007 Dela Postat 28 juni 2007 Kan man tävla i musik? 😛 Näääää.........egentligen inte! I vart fall som helst borde man inte göra det. 😏 Vänligen Gubben i Kalmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ake Postat 28 juni 2007 Dela Postat 28 juni 2007 Seriösa musiker tävlar i SMASK. http://sv.wikipedia.org/wiki/Smask Åke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 juni 2007 Dela Postat 28 juni 2007 "Sång Kånntest" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scherzo Postat 2 augusti 2007 Dela Postat 2 augusti 2007 En gång för några månader sen har jag sett en tävling i komposition på malmö operas hemsida 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 2 augusti 2007 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2007 En gång för några månader sen har jag sett en tävling i komposition på malmö operas hemsida 😉 tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.MaYs Postat 4 augusti 2007 Dela Postat 4 augusti 2007 Det är klart att man KAN tävla i musik. Man hör ju ofta om det är bra eller dåliga musiker, typ. men det är ju mest en moralfråga. men hur omoraliskt är inte skönhetstävlignar då...där man inte ens kan öva och bli bättre om man förlorar :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 5 augusti 2007 Dela Postat 5 augusti 2007 Det är klart att man KAN tävla i musik. Man hör ju ofta om det är bra eller dåliga musiker, typ. men det är ju mest en moralfråga. men hur omoraliskt är inte skönhetstävlignar då...där man inte ens kan öva och bli bättre om man förlorar :S ..man kan köpa samplingar..och en ny näsa och nya bröst 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.