Jump to content
Annons

Raderar alla varningar


Recommended Posts

Inför den stundande forumövergången så kommer alla de som har fått en eller flera varningar att börja om från noll varningar, och jag återställer det redan om en liten stund! Studio forum ska vara ett trevligt forum, och varningar är inte roliga - vare sig att få eller se. Så jag tänkte inleda med att ha systemet helt avstängt efter övergången.

Låt oss alla hjälpas åt att följa Forumreglerna, så kan vi förhoppningsvis låta varningssystemet vara avstängt för alltid 😄

För varningar ska inte höra hit, inte på Studio Forum.

Allt gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det låter mycket bra, jag får väl anta att jag toppade ligan med mina rekordhöga 80% efter diverse tråkiga tillmälen från vissa individer som jag inte kunde svälja och därigenom hävde ur mig allsköns rappakalja till...

Hur som helst så behöver man ju inte prata/svara med dom som man inte bör/kan prata med, eller så ber man öppet om ursäkt för sina tidigare synder-gäller mig likaväl som dig vem du nu är...alla KAN förändras, det är ju det fina i kråksången!

Attityder, översitteri och småfinurliga men fula provokationer etc hör inte hemma i civiliserade samtal i ett så trevligt ämne som studioteknik och musik.

Konstruktivitet är väl ett av ledorden här, det finns mycket erfarenhet samlad hos ett flertal av oss på forumet och det tillkommer ständigt nya som behöver lära sig denna värld utan löjliga och tillspetsade tråkningar, sen att man inte alltid kan var överrens i sak och smak är ju ett bevis på mångfalden och bara att köpa liksom!

Allt väl, skapa mer musik åt världen nu*

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

80% ? WOW! Du har jobbat på ordentligt då... 😄

Det måste väl vara gamla synder i så fall - för på senare tid har du lyckats undvika att låta dig provoceras på det sätt som det blev i början. 🙂

Som sagt: alla kan förbättra sig - och det finns ingen som helst anledning att gå till personangrepp bara för att man tycker annorlunda. Risken finns ju att duktiga killar som Florian och många andra, tröttnar om de utsätts för frekventa provokationer - och drar iväg så att forumet går miste om all kunskap de har att bidra med, så det är viktigt att tänka på att inte uttrycka sig på annat sätt än man hade gjort om man stod ansikte mot ansikte och diskuterade...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varningar eller inte, det är ändå viktigt att ha ett välmodererat forum. Öppna forum som är dåligt modererade tenderar att bli tämligen tröttsamma.

Hoppas därför att ni ändå tänker fortsätta hålla ordningen på forumet.

Det kommer alltid behövas, så länge det är ett öppet forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Who-hoo I am free again! Amnesti åt folket! Nu kan ni dra åt fanders allihop!!! Haha!

OK. Lugn nu. Hade faktiskt inga varning men försökte dra på mig så jag kan vara en av de tuffa killarna också.

Lite mer seriöst:

Hur som helst så behöver man ju inte prata/svara med dom som man inte bör/kan prata med, eller så ber man öppet om ursäkt för sina tidigare synder-gäller mig likaväl som dig vem du nu är...alla KAN förändras, det är ju det fina i kråksången!

Attityder, översitteri och småfinurliga men fula provokationer etc hör inte hemma i civiliserade samtal i ett så trevligt ämne som studioteknik och musik.

Visst är det så. Fast jag tror att många missuppfittar dig Florian... åtminstone har jag fått den uppfattningen. Alltså att du har en ironisk accent eller så medan folk tar dig på fullt allvar (vuilket man givet skall göra men på rätt sätt). Tja, det är så jag förstått efter någon mindre kollision vi hade för ett bra tag. Så liten att jag inte ens kommer ihåg vad det rörde sig om. För övrigt hade jag gärna kommit på ett litet studie/o-besök hos dig och kanske därtill stannat för en stänkare o intressanta musikdiskussioner. 😄

Hur vet man om någon man tyckt ska ha en varning har fått det eller ej?

Har du ont på fingararna efter rappen så vet du. 🙂

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Har du ont på fingararna efter rappen så vet du. 😄

Du har nog rätt din helvetes Gris! (=Hellpig) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstruktivitet är väl ett av ledorden här, det finns mycket erfarenhet samlad hos ett flertal av oss på forumet och det tillkommer ständigt nya som behöver lära sig denna värld utan löjliga och tillspetsade tråkningar, sen att man inte alltid kan var överrens i sak och smak är ju ett bevis på mångfalden och bara att köpa liksom!

Allt väl, skapa mer musik åt världen nu*

Huvudet på spiken x 3. Väl formulerat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...