Jump to content
Annons

windowsXP Office


lodger

Recommended Posts

Annons
hej,

jag har upptäckt att jag saknar excel och powerpoint i mitt office paket.

vet någon var man kan köpa dom billigt.

Det där låter märkligt. PowerPoint och Excel ingår i alla versioner av MS Office. Om du har originaldiskarna kvar från installationen kan du säkert lägga till dem därifrån. Eller om du kör OEM och inte fått några diskar kan det hända att dessa ligger på hårddisken.

Prova att gå in under Control Panel > Add/Remove Programs, välj Microsoft Office och välj Change så kommer du in i Office egna Setup. Där kan du välja att ta bort och lägga till Office komponenter.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej,

jag har upptäckt att jag saknar excel och powerpoint i mitt office paket.

vet någon var man kan köpa dom billigt.

Det där låter märkligt. PowerPoint och Excel ingår i alla versioner av MS Office. Om du har originaldiskarna kvar från installationen kan du säkert lägga till dem därifrån. Eller om du kör OEM och inte fått några diskar kan det hända att dessa ligger på hårddisken.

Prova att gå in under Control Panel > Add/Remove Programs, välj Microsoft Office och välj Change så kommer du in i Office egna Setup. Där kan du välja att ta bort och lägga till Office komponenter.

ok,tack Hacke,då ser jag i Add/Remove Programs att den här datorn inte har nåt office paket.Bara words och works.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...