Jump to content
Annons

Vi har tappat massa medlemmar


tbruce

Recommended Posts

Annons
Jag kan inte ens logga in på community-siten, utan får bara ett meddelande om att jag måste logga in när jag försöker göra något. Gör jag sedan inloggningen, så får jag reda på att jag måste logga in.

Är det bara jag, eller har fler drabbats av detta fel...?

samma här...

Samma här..

Ja hej å hå. Varit i fjällen en vecka. Jag kan inte heller logga in på "nya". Exakt samma fel som ni beskriver.

tjong

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Studio får väl skylla sig själva om dom tappar sina medlemmar när dom bara tvingar in folk på ett nytt forum med endbart nya funktioner och helt ny programering (som inte ens funkar)..

Nära självmord om du frågar mig.. visst kan jag förstå att det hela va tänkt att förbättra allting men då måste man väl testköra systemet innan man drar igång?

Jag kan inte förså hur man kan agera så respektlöst mot anhängarna av studio dvs musikcommunityn på det här respektlösa sättet gentemot läsarna (många av forums medlemmar förmodar jag), det finns ju en även en relativ risk att dom även tappar köpare av tidningen pga av detta och det är ju väldigt klantigt.

Jag vill inte låta som en sur gubbe men #?/##% ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte ens logga in på community-siten, utan får bara ett meddelande om att jag måste logga in när jag försöker göra något. Gör jag sedan inloggningen, så får jag reda på att jag måste logga in.

Är det bara jag, eller har fler drabbats av detta fel...?

samma här...

Samma här..

Samma här...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner mig sådär ambivalent. Vet inte var jag skall hänga. Just nu verkar en del vara på nya och en del på gamla. Hur skall vi ha det egentligen?  😄

Håller med tillfullo. Detta är första posten sedan gamla forumet öppnade på nytt. Känns kluvet med två forum igång samtidigt....tycker dom borde stänga ned nya tillfälligt medan det förbättras och buggtestas....

....fast å andra sidan har jag lyckats få färdigt nästan 2 låtar på denna tid... 😄

//Micke....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...