tbruce Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Eller? Visst har det varit otrevligt lite aktivitet hĂ€r sen gamla forumet kom tillbaka? Kanske borde stĂ„ en stor fet postitlapp pĂ„ det nya om att det Ă€n sĂ„ lĂ€nge har status BETA och att om man Ă€r intresserad av respons pĂ„ sina trĂ„dar sĂ„ ska man ta sig hit istĂ€llet? đ
ViktorDenStore Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Framför allt kanske vi skulle behĂ„lla det hĂ€r forumet đ
mallorcamange (oregistrerad) Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 jag kÀnde som sÄ att jag slutade posta nÀr det nya dök upp. KÀndes besvÀrligt att logga in varje gÄng och svÄrt att hitta i....nÀe jag föredrar det gamla...men man vÀnjer sig vÀl kankse fast nu Àr jag rÀtt full...
Hellpig Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Personligen tror jag inte att det blir samma drag pÄ det nya forumet (hulk... communityt!) men det Àr vad jag tror det. Sorry att gaffa ner pÄ det, jag vet att det lÀggs ner mycket tid & jobb pÄ men som en vis man sa; man kan inte polera en bajskorv. Det hÀr var bÀttre och kommer nog att förbli.
dede Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Ăh,jag lyckas ens att loggga in pĂ„ nya forumet. Ă€r vĂ€l stĂ€mplad som terrorist. Haft samma problem pĂ„ jobbet efter att ha jazzat fel dörrkod tre gĂ„nger sĂ„ blir min nyckel svartlistad.....
Claes Holmerup Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Aktiviteten sjönk dramatiskt efter att communityt drogs igÄng och blev utskÀllt frÄn alla hÄll - och har inte kommit igÄng ordentligt efter det, kÀnns det som. HAr folk redan sökt sig ivÀg pÄ andra hÄll...?
dede Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 "ThereŽs something rotten in the land of Denmark" eller pÄ ren svenska "HÀr Àr en hund begraven"
equality Postat 24 februari 2007 Postat 24 februari 2007 Aktiviteten sjönk dramatiskt efter att communityt drogs igÄng och blev utskÀllt frÄn alla hÄll - och har inte kommit igÄng ordentligt efter det, kÀnns det som. HAr folk redan sökt sig ivÀg pÄ andra hÄll...? Ja, det har dom.
tbruce Postat 25 februari 2007 TrÄdstartare Postat 25 februari 2007 Aktiviteten sjönk dramatiskt efter att communityt drogs igÄng och blev utskÀllt frÄn alla hÄll - och har inte kommit igÄng ordentligt efter det, kÀnns det som. HAr folk redan sökt sig ivÀg pÄ andra hÄll...? Ja, det har dom. Skulle vÀl vara lite vÀl tjurskalligt... "VA! HÀr har saker Àndrats! Jag tÀnker aldrig sÀtta min fot pÄ denna sida igen!" eller vadÄ? Det var trots allt inte sÀrskilt mÄnga dagar frÄn att forumet stÀngdes ner för migration, till att det kom tillbaka. Typ en vecka kanske?
ynot Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 psykologi..... mÀnskligt beteende...inget konstigt med det tyvÀrr...
Claes Holmerup Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Internet fungerar sÄ - pÄ gott och ont. Om galoscherna blir för trÄnga, sÄ letar folk snabbt upp andra som passar bÀttre - och det verkar som om just detta har hÀnt hÀr. TrÄkigt Àr bara förnamnet, eftersom det var ett mycket trivsamt stÀlle medan det var "vÄrt" gamla, orörda forum. Eftersom mÄlet fortfarande Àr att fÄ in forumet under IDG-paraplyet, sÄ tror jag ocksÄ att mÄnga Àr rÀdda att det blir en lika stor katastrof som tidigare, nÀsta gÄng communityn ska dras igÄng. Saker som Àr sÄ negativa, kommer folk ihÄg. Det Àr mycket svÄrare att komma ihÄg saker som var positiva... Jag hoppas fortfarande att det nya kommer att bli nÄgot vettigt i slutÀnden - speciellt med tanke pÄ att sÄ mÄnga har givit sÄ mÄnga synpunkter pÄ vad som borde Àndras. Huvuddelen mÄste alltid vara diskussionsforumet. Allt annat Àr sidoprylar. Det var det stora forumet som drog hit folk - och dÄ mÄste man enligt min mening fortsÀtta ha just forumet som grund för allt annat Àven efter en stor omlÀggning, om man inte vill riskera att mÄnga drar till nya eller gamla tillhÄll. MM:s forum dog fullstÀndigt för lÀnge sedan - men det var i Àrlighetens namn aldrig ens i början till att bli ett bra forum. VST-forum har det blivit mer aktivitet i nu efter Studios förÀndringar - och flera mindre forum har startats av missnöjda medlemmar. Det har gÄtt mycket snabbare Àn jag trodde att det skulle göra, men vi fÄr ju hoppas pÄ det bÀsta...
Umemagnus Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 (redigerat) tror dock, att efter allt har lugnat sig lite, sÄ kommer det att ÄtergÄ till det "normala"... Tycker sjÀlv att det har blivit en jÀkla hysteri runt alltihopa, har dock inte för avsikt att sÀga hejÄtack, Àven om det Àr lugnt ett tag... dom som Àr sugen pÄ att bara ha det som chatforum kanske drar, men vatusan... Orkar man inte ge det en Àrlig chans sÄ fÄr man vÀl skylla sig sjÀlv... Redigerat 25 februari 2007 av Umemagnus
Emulator Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 just nu Àr det dock mysko...postar man i nya sÄ Àr det klent med svar....folk flaxar fram o tebax. Fà r se hur det utvecklas.....
Umemagnus Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 just nu Ă€r det dock mysko...postar man i nya sĂ„ Ă€r det klent med svar....folk flaxar fram o tebax. FĂ r se hur det utvecklas..... precis som nĂ€r man stĂ„r i kön pĂ„ ikea... och det öppnar en ny kassa.. folk far framĂ„tebaks som idioter.... innnan man inser att man tillslut Ă€ndĂ„ stĂ„r i fel kö... đ
Emulator Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 japp! Intressant bara vilken kö som visar sig vara rĂ€tt đ
Fidden Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Det Ă€r ganska naturligt att byta kö nĂ€r den man stĂ„r i stĂ€nger... đ
ChromaWoods Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag sÀger som ynot: "det Àr som de gamla bönnera... de vet inte riktigt vart de ska gÄ lÀngre"
IDF Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 japp! Intressant bara vilken kö som visar sig vara rĂ€tt đ den som festen Ă€r i!
equality Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag sĂ€ger som ynot: "det Ă€r som de gamla bönnera... de vet inte riktigt vart de ska gĂ„ lĂ€ngre" En klassiker! đ
surikatmamma Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Min mamma har tappat massa medlemmar... đ
Torwald Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 (redigerat) Man fĂ„r ju se det positivt. Man fĂ„r lĂ€ra sig skriva jĂ€vligt lockande topics sĂ„ att folk snabbar sig med att svara medan trĂ„den fortfarande ligger bland de aktiva trĂ„darna pĂ„ förstasidan. EDIT: Nu blev det kanske inte sĂ„ jĂ€vla positivt i alla fall. EDIT2: Vad nu!? Ăr klockan redan 03.30! Jag ligger en timma fel! NĂ„vĂ€l, godnatt och pĂ„ Ă„terseende. Redigerat 25 februari 2007 av Torwald
osiris Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag försvann totalt nĂ€r nya "communityt" öppnade.. ville inte vara kvar.. men jag var heller ingen annan stans.. Det var inte förns Den_store_viktor sa att gamla forumet var tillbaka som jag tittade förbi.. men dĂ„ hade det redan varit igĂ„ng i nĂ„gra dagar typ eller sĂ„. LĂ€nge leve gamla forumet sĂ€ger jag, fick inte ens ha kvar mitt nick pĂ„ nya communityt.. đ
Hellpig Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Problemet Àr (för mig) att eftersom jag vet att de kommer att skrota detta förr eller senare och dÄ gÄ över till det nya... sÄ ser jag inte sÄ stor mening att hÄlla mig kvar hÀr. Det nya kommer - hur man Àn vrider och vÀnder pÄ det och glatt tittar pÄ de goda funktionerna - att vara sk_t, i mina ögon. Om de inte Àndrar designen drastiskt och gör det anvÀndarvÀnligt och överskÄdligt, att ngn betalt pengar för hur det ser ut idag bevisar vÀl bara tesen om att den sista dumskallen inte Àr född. Jag har sagt det förut och kan gÀrna sÀga det igen; jag har inte sett en vettig site frÄn Idg sÄ hÀr lÄngt och lÀr nog inte fÄ se det heller. Om man bortser frÄn Studios gamla forum. Oh kill me. Varför skriver jag sÄ mycket omdetta? Sista posten dÀr jag klagar - ett löfte!
ynot Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag sĂ€ger som ynot: "det Ă€r som de gamla bönnera... de vet inte riktigt vart de ska gĂ„ lĂ€ngre" Ă€ntligen en vettig anvĂ€ndning av uttrycket đđ
spaceman Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Har ocksÄ mÀrkt en klar försÀmring pÄ antalet medlemmar Àven om det gamla forumet tagits i bruk igen. Det beror helt klart pÄ det misch-masch lÀge som uppstÄtt efter en release pÄ ett halvfÀrdigt nytt community som samtidigt blandas upp med det gamla beprövade. Det uppstÄr förvirring och det ska bli intressant och se hur ni pÄ Studio redaktionen (och pÄ IDG) kommer att hantera detta framöver. Det kan bli en riktig utmaning.
Polder Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Min trÄd har fösvunnit. postade vÄr demo lÄt... men den Àr borta? nÄgon som kan hitta lÄten "broken glass" med Erik och Calle ???!! Vad hÀnder hÀr ute?!!??!
Torwald Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Min trÄd har fösvunnit. postade vÄr demo lÄt... men den Àr borta? nÄgon som kan hitta lÄten "broken glass" med Erik och Calle ???!! Vad hÀnder hÀr ute?!!??! Det hÀr borde besvara din frÄga.
Claes Holmerup Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag kan inte ens logga in pĂ„ community-siten, utan fĂ„r bara ett meddelande om att jag mĂ„ste logga in nĂ€r jag försöker göra nĂ„got. Gör jag sedan inloggningen, sĂ„ fĂ„r jag reda pĂ„ att jag mĂ„ste logga in. Ăr det bara jag, eller har fler drabbats av detta fel...?
Fidden Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag kan inte ens logga in pĂ„ community-siten, utan fĂ„r bara ett meddelande om att jag mĂ„ste logga in nĂ€r jag försöker göra nĂ„got. Gör jag sedan inloggningen, sĂ„ fĂ„r jag reda pĂ„ att jag mĂ„ste logga in. Ăr det bara jag, eller har fler drabbats av detta fel...? samma hĂ€r...
ChromaWoods Postat 25 februari 2007 Postat 25 februari 2007 Jag kan inte ens logga in pĂ„ community-siten, utan fĂ„r bara ett meddelande om att jag mĂ„ste logga in nĂ€r jag försöker göra nĂ„got. Gör jag sedan inloggningen, sĂ„ fĂ„r jag reda pĂ„ att jag mĂ„ste logga in. Ăr det bara jag, eller har fler drabbats av detta fel...? samma hĂ€r... Samma hĂ€r..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.