Jump to content
Annons

bizarra bilder tråden


Florian le Sage

Recommended Posts

Annons
Är man lite rund om foten så tolkar nog de flesta den där skylten som en ren uppmunting till att lätta på blåsan. 😆

-Kom igen gubbar, vi fyller gränden till bristningsgränsen så det skummar över!

Ett streck över bilden tycks mer naturligt, men jag tror inte att det skulle hindra den nödställde.

beror väl på vad det är för böter, i ett fd kommunist/öststatsland så leker man inte med den s.k. lagen...

Link to comment
Dela på andra sajter

beror väl på vad det är för böter, i ett fd kommunist/öststatsland så leker man inte med den s.k. lagen...

Vilket får mig att minnas två kompisar:

#1 - Var i någon gammal öststat och fick för sig att lätta på blåsan. Precis när han står där så dyker en trupp kravallpoliser förbi. De skriker åt honom, sliter av honom mössan, slänger den i pölen och trampar på den. Sedan ber de honom sätta på sig den. Lite spak över situationen tar han på sig mössan och ser på när de skrockar lite för sig själva och vandrar iväg.

#2 - Åkte fast i Holland för att urinerat på gatan, alternativt att ha urinerat en karl i munnen på gatan - mitt minne sviker mig :rolleyes: - Nåja, resultatet blev några hundra i böter och en lapp det stod Wildplassen på.

Link to comment
Dela på andra sajter

beror väl på vad det är för böter, i ett fd kommunist/öststatsland så leker man inte med den s.k. lagen...

Vilket får mig att minnas två kompisar:

#1 - Var i någon gammal öststat och fick för sig att lätta på blåsan. Precis när han står där så dyker en trupp kravallpoliser förbi. De skriker åt honom, sliter av honom mössan, slänger den i pölen och trampar på den. Sedan ber de honom sätta på sig den. Lite spak över situationen tar han på sig mössan och ser på när de skrockar lite för sig själva och vandrar iväg.

#2 - Åkte fast i Holland för att urinerat på gatan, alternativt att ha urinerat en karl i munnen på gatan - mitt minne sviker mig 😱 - Nåja, resultatet blev några hundra i böter och en lapp det stod Wildplassen på.

så grova brottslingar skall ju straffas 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...