Micke H Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Skrev precis :nisse istället för :nusse på MSN! 😄 Så du brukar alltså går runt å tänka på pojkar? 😄 Nä, men på nissar. :A Tomtenissar? :nisse:
Dingbats Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 "Tyk tyk tyk" sa lilla moster Lyk. "Myk myk myk" svarade lilla pappa Pyk.
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 "Tyk tyk tyk" sa lilla moster Lyk."Myk myk myk" svarade lilla pappa Pyk. snuskhummer!
Micke H Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragör aklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😄😄😄
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😄😄😄 :nisse:
Micke H Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😄 😄 😄 :nisse: :tomtarpåloftet:
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😠 😠 😠 :nisse: :tomtarpåloftet: :jaggillarintedenkombinationenavord:
Fidden Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Det är lugnt, ingen panik, jag har fortfarande 2 dagar på mig.... .. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Micke H Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😠 😠 😠 :nisse: :tomtarpåloftet: :jaggillarintedenkombinationenavord: :vilkendå?:
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😠 😠 😠 :nisse: :tomtarpåloftet: :jaggillarintedenkombinationenavord: :vilkendå?: :tomtarpåloftet:
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Det är lugnt, ingen panik, jag har fortfarande 2 dagar på mig.... .. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Det dumma med mig är att jag inte får panik, knappt nån ångest heller. 😠
Emulator Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Det är lugnt, ingen panik, jag har fortfarande 2 dagar på mig.... .. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Det dumma med mig är att jag inte får panik, knappt nån ångest heller. 😠 Lugn bara lugn, min tid på teknisk fysik var en enda lång sträng av dåligt samvete för att man inte pluggat tillräckligt. Det löste sig till sist ändå för mig:) Utan examen 😠
Micke H Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 :grymlåtsomnuärklarochsombarabehövertrummormenidiotenoverkillstackochhannbaragöraklartförstaversensomjagintefickhöradärföratthandrog: 😠 😠 😠 :nisse: :tomtarpåloftet: :jaggillarintedenkombinationenavord: :vilkendå?: :tomtarpåloftet: :varförinte?:
ChromaWoods Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 (redigerat) du är dum. jag vill också ha pizza. *mumsa mumsa* Det är underbart. Jättemycket sås. Mmmmmm.... 😠 Redigerat 7 januari 2007 av ChromaWoods
Emulator Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 du är dum. jag vill också ha pizza. *mumsa mumsa* Det är underbart. Jättemycket sås. Mmmmmm.... 😠 Fanken, och jag som druckit vin!!! Undras om man kan skicka efter pizzan i taxin? 😠 Nä, man får väl sitta och gröpa runt i npn müsli sen 😠
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Fuck! Nu har jag blivit tv:beroende! måste see på tvv!!! 😠
Pazo Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Det är lugnt, ingen panik, jag har fortfarande 2 dagar på mig.... .. PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Det dumma med mig är att jag inte får panik, knappt nån ångest heller. 🙂 Lugn bara lugn, min tid på teknisk fysik var en enda lång sträng av dåligt samvete för att man inte pluggat tillräckligt. Det löste sig till sist ändå för mig:) Utan examen 😳 ojdå! Så du gick teknisk fysik. Det är det jag går nu 🙂 Vad hoppade du över till då? 😎
Recommended Posts