Jump to content
Annons

Sångerska!


Aleksia

Recommended Posts

Hej jag heter Aleksandra, 18 år, bor i stockholm och sjunger.

Har snokat runt här ett litet tag och märkt att det finns en del kompetenta musiksskapare här 😑

Jag sjunger, skriver låtar, co-producerar.. jag är inte vidare teknisk av mig men jag har känslan för musik!

Jag har en soulig röst, föredrar lite lägre toner.. men har bland annat sjungit rock, pop m.m. Rösten är mitt vertyg och jag vet hur jag ska anpassa den för att kunna leverera bra.

Jag varit verksam i diverse körer, musikprojekt, egna band osv. Just nu spelar jag in lite med två producenter, samt komponerar melodi och skriver texter i lite projekt. Jag ser ständigt mig omkring för nya projekt och nya roliga sammarbeten.

Så nu vet ni lite mer om mig! För voicesample eller om det är något ni undrar så kontakta mig!

ha det bäst! /Aleksandra

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej där!

Kul med lite fler tjejer, hoppas att du hittar några kul projekt att kasta dig in i. Jag trivs jättebra här, skön, rakt-på-sak-stämning. Det har blivit många glada skratt och daglig kontakt med ett gäng mysiga och kompetenta grabbar (för det är ju ändå som sagt mest killar här).

Ser fram emot att höra din ljuva stämma i demoavdelningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...