Jump to content
Annons

IDF rakar skägget!


IDF

Recommended Posts

Annons
Fina fejkbilder! Ser ju nästan verkligt ut....

Men jag vet att du inte rakat dig på riktigt, snarare tvärtom. Du har ett jätteskägg nu :rolleyes:

busted!! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju mer skägg när du har rakat dig än vad de flesta har innan de rakar sig! :rolleyes:

höhö, jo det är väl så.. 😕

MÄh!

Trimmern genom hela huvudet jue!

njae, inte denna gång.. jag har ju kört med hyveln ett bra tag nu, tänkte att det skulle bli lite långt igen..

men nu e jag ju modern ju.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina fejkbilder! Ser ju nästan verkligt ut....

Men jag vet att du inte rakat dig på riktigt, snarare tvärtom. Du har ett jätteskägg nu  :rolleyes:

busted!! 😕

Busted? You bet.

bustedys4.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina fejkbilder! Ser ju nästan verkligt ut....

Men jag vet att du inte rakat dig på riktigt, snarare tvärtom. Du har ett jätteskägg nu  😆

busted!! 😎

Busted? You bet.

bustedys4.jpg

hahaha dagens sanning...

😆😆😆😆😆😆😆

magkramp!!

😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Men satan i gatan!

Jag trodde du var en helt egen livsform, någon sorts mutation som uppstått i ett hörn på Hästens sängfabrik. Men vad skådade mitt norra öga?

Jo, under allt strul så bodde en liten välskapt människa.

Grattis och välkommen ut.

Nu väntar vi bara på att du ska komma ut helt och fullt och visa stjärthakan!

/R

ps kul bildserie, funderar på att göra en likadan om mitt näshår, som tamigfan är det enda, förutom buskarna i öronen, som verkar växa nuförtiden 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)
ps kul bildserie, funderar på att göra en likadan om mitt näshår, som tamigfan är det enda, förutom buskarna i öronen, som verkar växa nuförtiden 😄

OMG! 😎

Det ser vi verkligen fram emot! 😆😆 Hoppas du har bra makro på kameran din bara så vi inte får lame-ass suddiga bilder!

Grattis IDF... om man nu ska säga så. Jag tog själv steget ifrån 1 meter hår till 1.5cm hår för 2 veckor sedan... Inte skägghår då 😎 Vilken skrämmande känsla när man duschade första gången och använde 20cl för mycket schampoo!

Redigerat av thrinithan
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har man klippt sig och rakat sig här på forumet. Vad innehåller nästa håriga dokusåpa?

Mina förslag till hugade aspiranter:

Örontrimmning

PunghårsklippningRövhålsrakning

Armborstning

Näshålssköljning

Redigerat av Carl Cadello
Link to comment
Dela på andra sajter

ps kul bildserie, funderar på att göra en likadan om mitt näshår, som tamigfan är det enda, förutom buskarna i öronen, som verkar växa nuförtiden 😄

OMG! 😄

Det ser vi verkligen fram emot! 😄😄 Hoppas du har bra makro på kameran din bara så vi inte får lame-ass suddiga bilder!

Grattis IDF... om man nu ska säga så. Jag tog själv steget ifrån 1 meter hår till 1.5cm hår för 2 veckor sedan... Inte skägghår då 🙂 Vilken skrämmande känsla när man duschade första gången och använde 20cl för mycket schampoo!

i know the deal bitch.. 😄

hade ner på stjärten för 2,5 år sen.. det var asfult o tvätta sig o precis som du säger så tar man på tok för mkt schampo!!!

men nu ska jag försöka repa lite..

chaa

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...