Jump to content
Annons

Nu är hon här =)


Midori

Recommended Posts

Annons

Cool grattis! 😉

Jag har 2 döttrar själv och jag kan säga att det absolut stoltaste och lyckligaste ögenblicket i mitt liv var när min första dotter föddes! Ja hade inte upplevt sån total lycka innan dess. Jag menar inte att min andra dotter är mindre värd utan bara att det var när min första föddes som hela min värld vändes upp och ned och allt förändrades, därför var det så speciellt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla Grattis =))...

haha ja hon blir ständigt uttsatt för musik, och hon älskar det...det lugnar henne, haha!!

Underbart när hon bara skriker, så kan man sätta på en låt, så blir hon lugn som en filbunke 😄...Hon kommer älska att ha mig som mamma, för jag är rätt vild av mig med massa barnasinne...så om 3-4 år så kommer vi lugnt sjunga ihop och dansa till massa musik..Att få en liten dotter är definitivt det bästa som hänt mig^^har aldrig varit stoltare...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ville bara säga en sak till...

Jag tror Tindra klockade min matchvikt och födelsetid exakt! Jag vet säkert att jag var 50 cm lång. Jag har för mig att jag vägde exakt 3250 gram och föddes gjorde jag några få minuter efter 1 på natten. Det står på nåt papper jag har nånstans...

Ska kolla detta, men lite...kusligt nästan.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...