Jump to content
Annons

Festkommitéen i Skåne sammankallar!


dede

Recommended Posts

Ett förstasammankallande sammanträde hålls 25/10 på På Besök klockan 19 hundra. Där planerar vi en strategi för att inte hamna på efterfterkälken mot nollåttor och kaxiga ösjöttar. Hallå t.o.m Växiö ligger före oss. Skam! 😳😮

Jag drar på mig min Crasströja så råder inget tvivel. Linje tre från centralen. Vi är många här nere. Slut upp bröder och systrar! 😉

Karta:post-66-1161178671.gif

Adress: Nobelvägen 73. Mitt emot Falsterboplan. Från Centralen går busslinje 3 (riktning Värnhem) till Falsterboplan. Går inte att missa. Stället är lugnt så att man kan föra samtal utan att skrika. Maten är god och priserna behagliga.

dede

Edit: Vägbeskrivning

Redigerat av dede
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har ni fest, eller?

Klart du kommer. Vi ska planera för "Festen" med stort F. 😕 Var är Danny? Vi började prata om detta i sommras. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det artar sig. Är någon osäker på vägen så pm:a mig. Kan antagligen ställa upp med sovplats ochså om det kniper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det artar sig. Är någon osäker på vägen så pm:a mig.

Posta vägbeskrivningen här vetja. Fanns ingen på hemsidan.

Å så undrar jag vem är på besök var och varför och vad har det med oss och göra? 🙂

Uppdaterat.

Vem som är på besök visar väl sig.. 🙂

Jag kan boka ett bord för övrigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall försöka dyka upp. Om mitt j-la jobb inte sätter krokben för det igen.... och minnet inte sviker...

Får väl se till så att tråden dyker upp på första sidan bara föra att påminna då! 😆

Sju intresserade hittills. Några fler?

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh detta låter kul! Fast jag har iofs inte hängt här så mkt som många andra, så jag "känner" inte så många här. Men ferre är ju alltid kul, och folk här är överlag trevliga 😆

Då ses vi på Onsdag!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt det där! Här i Blekinge händer inte mycket... Har ju tillgång till en övernattningslgh där i Malmö fast mitt i veckan är ju omöjligt att komma ifrån.

På den stora festen kommer man ju gärna om det är på en fredag eller lördag.

Tjohopp 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt det där! Här i Blekinge händer inte mycket... Har ju tillgång till en övernattningslgh där i Malmö fast mitt i veckan är ju omöjligt att komma ifrån.

På den stora festen kommer man ju gärna om det är på en fredag eller lördag.

Tjohopp 😉

Ja det skulle vara urkul, Stajo. Vi måste satsa på något större framöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte koma på Onsdag tyvärr.

Men festkommitéa ni så dyker jag upp på nästa fest.

OK,

Har du några goda idéer för nästa evenemang så skriv t.ex här!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är garanterat på, om jag inte lyckas glömma...

Värst vad ni verkar vara tankspridda. Nåt musikervirus?

Jag ska påminna we!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

...och lagom tills det börjar dra ihop sig till träff, så måste jag hoppa av. Jag har nämligen börjat bli förkyld - och i kombination med astman, så vet jag att det blir alldeles för jobbigt för att orka vara social. 😆

Hoppas att det kommer en ny chans snart... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...och lagom tills det börjar dra ihop sig till träff, så måste jag hoppa av. Jag har nämligen börjat bli förkyld - och i kombination med astman, så vet jag att det blir alldeles för jobbigt för att orka vara social. 😮

Hoppas att det kommer en ny chans snart... 😕

Tråkigt Claes. Krya på dig. Ja, det kommer fler chanser garanterat!

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

De e mycke nu....  😳

Ja, halloweendräkter måste inköpas, Gåsamiddagar som ska avätas och snart börjar- gud hjälpe - julaborden! 😳

Vi ses nästa träff! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...