Fairchild Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 finns det nått bra program för att programera trummor på mac. just nu gör jag det i pc miljö och i FL Studio. finns det nåt till mac som har samma uppbyggnad då man bara klickar för vart man vill ha sina trummljud. har testat Idrum men gillad det inte alls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Reason finns ju till mac har jag för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ml1998 Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Fungerar Groove Agent på Mac? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Fungerar Groove Agent på Mac? Jepp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 FXpansions GURU kostar visserligen en slant, men är grymt bra. Värt ett försök kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.