Jump to content
Annons

IRL växjö 8e september?


Neko

Recommended Posts

Intresserade såhär långt:

Neko

Hellpig

Shaidar

Debree

android

aorfreak

Cloudsurfer

archaengel

Baktakt

Dagon

Kricke

Väldigt många som initialt är intresserade, vi får se hur många vi blir i slutänden. Kan inte garantera något, men jag kanske drar med mig några diskreta forumiter till.

Om ni kan komma den 15e så säg till. Om alla säger vad de vill göra så kan vi nog kompromissa ihop något. 🙂

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hoppas mig kunna komma... ett visst bröllop kommer att ske någonstans i den svängen med. Vet icke hur mycket tid det kommer att kräva av mig tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

fika, biljard, mata duvorna...

jag vill dricka pilsner.

och prata musik.

och skrika könsord långt in på småtimmarna.

-Kombinerat med ett studiobesök i v-ö nånstans kanske? Högskolan har väl en fet Pro Tools studio? Kunde ju vara kul o se hur det funkar?

15:e funkar fint förresten.

Tjohopp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas mig kunna komma... ett visst bröllop kommer att ske någonstans i den svängen med. Vet icke hur mycket tid det kommer att kräva av mig tyvärr.

Funkar inte den 15e, kan vi ju se över den 8e?

Jag struntar rätt mycket i aktiviteten egentligen, så länge man kan träffas och umgås och göra något skoj samtidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

15:e låter bra, den 8:e funkar (nog) också. dricka pilsner låter bra, annat funkar också 😉

Du är på allt heltenkelt? ;D

Det skulle man nog kunna säga 🙂 Helst pilsner dock, men det kan ju kombineras med mycket annat..!

Link to comment
Dela på andra sajter

Shaidar (oregistrerad)

Den 8:e funkar bra för mig. Pilsner tar jag som ett givet inslag i mötet 🙁

Jag vill ju så gärna skrika könshår med baktakt!!

EDIT: könsord var det! vet inte vart könshåret kom ifrån

Redigerat av Shaidar
Link to comment
Dela på andra sajter

Shaidar (oregistrerad)

lol! Jag kan bli hur kulig o nojjig som helst bara bärsen är gratis

hmm, kanske även om jag köper det, nu när jag tänker efter...

Link to comment
Dela på andra sajter

Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs?

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter kul. Om det blir biljard så är jag intresserad 😄 Bilar från Ljungby så pubrunda är inte riktigt lika intressant (lättöl är inte riktigt samma sak). Bibliotek, caféer, resturanger går också bra.

Så de finns mer från Ljungby! Där ser man...

Link to comment
Dela på andra sajter

Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs?

Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs?

Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 😉

Jag tänkte på nykteristerna som anmält sig. Öl till fikat avstår jag nog i vilket fall. Öl till mat är gött 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Yez. Då säger vi det tycker jag. De som vill träffas tidigt kan räcka upp en hand för fika på skåres, askelyckan eller liknande. Jag hänger på. Längre framåtkvällen kanske jag vill ha en bit mat, inte dyrt, utan bara något allmänt så man inte blir allt för onykter... Kvällen föreslår jag att vi kan tillbringa på t.ex. lagerlunden (stilrent, men kanske inte så mysigt?), Bishops (mycket god öl att välja på!) zeldas för biljard. You name it. Men något av dessa tycker jag är bra alternativ! Fika från klockan 16? Käk vid 18? Öl vid 20? Vad sägs?

Hm.. ingen öl till fikat och käket då..? 😄

Jag tänkte på nykteristerna som anmält sig. Öl till fikat avstår jag nog i vilket fall. Öl till mat är gött 😄

Jo, jag förstod det, skulle bara skoja till det lite.. 😱 Tror nog ändå jag föredrar kaffe till fikat 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker vara med, om jag så blir själv! ;D Antar att Debree hänger på, allra minst. Hoppas det är fler intresserade. Jag föreslår som sagt följande:

För de som vill fika (tala gärna om om ni vill komma, annar så hoppar jag fikat) Skåres klockan 16.

Käk. Pizza? Exelle eller kanske Olearys, har bra käk, men för mycket fotboll för att jag ska känna mig trygg.

Night out: Vart som helst sålänge jag har trevligt sällskap och kan få i mig en öl eller fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker vara med, om jag så blir själv! ;D Antar att Debree hänger på, allra minst. Hoppas det är fler intresserade. Jag föreslår som sagt följande:

För de som vill fika (tala gärna om om ni vill komma, annar så hoppar jag fikat) Skåres klockan 16.

Käk. Pizza? Exelle eller kanske Olearys, har bra käk, men för mycket fotboll för att jag ska känna mig trygg.

Night out: Vart som helst sålänge jag har trevligt sällskap och kan få i mig en öl eller fler.

Precis, jag hänger också med! Tycker fika låter bra, så då är vi två iaf 😉

Kanske nåt lätt att äta och utgång är ju givet 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Blev det nån IRL eller?

Japp. Från början var det bara jag och Neko, men en som heter "Dagon" (eller något sådant) kom senare och då tog vi en pizza och pratade. Sedan gick vi till (vad hette det nu igen?) och tog en öl samt en biljardrunda (jag var klart sämst 😆) och slutligen ett besökt i Nekos studio. En väldigt lyckad kväll trots att vi var så få måste ja säga! 😕

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...