Jump to content
Annons

Kenta K


Kenta K

Recommended Posts

Tjena allihopa!

En norsk kille "invandrat" till sverige för 3 år sen. Jag är 22 år och älskar musik! Jag lever för musiken! Och min filosofi är, att det finns ingen dålig musik, bara dålig smak. 😎

Har alltid tykt att det har varit kul ô testa på å göra egen musik på datorn, men det har ju varit "tråkiga" fusk program som Dance Ejay och magix music maker osv...

Ja, färdiga samples man bara klurar ihop som halva världen har gjort innan dig. Hehe

Men så upptäkte jag Fruity Loops. Testade det hos brorsan, och jag älskade det! Och älskar det idag.

För ungefär 6 - 7 månader sen, satte jag mig ner och bestämde mig för att lära Fruity Loops. Och nu kan jag grunderna. (Tror jag) hehe

Nejdå. men jag har lärt mig en hel del, och det fantastiska är, att jag lär mig något nytt varje gång jag sätter mig här vid datorn.

Drömmen är att skaffa 1 externt ljudkort och en hyfsad MIDI KB. Men det får jag ta sen. 🙂 Piano Rollen funkar än så länge.

Jag kan spela lite Piano, och Gitarr. (Är själv lärd. vet inte hur man skriver det på svenska) 😉

Har kjöpt lägenhet här i sverige med min svenska sambo, och tycker mycket om sverige ! 😎

Så det var lite om mig. Undrar du nått mer, såer det bara att fråga.

😛😎😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...