Jump to content
Annons

Letar studiokomplex


Anwar

Recommended Posts

Hej allihopa. Jag har försökt att hitta en lokal nu i ett par månader där jag ämnar att ha min studio. Cirkus 20-30 kvadrat är vad jag siktar på och en maxhyra på runt 5000kr i månaden.

Med detta menar jag alltså ett tomt rum som gärna är isolerat och har ett separat inspelningsbås. Eftersom de flesta "vanliga" lokaler inte kan erbjuda detta så har jag försökt kolla på något som redan är anpassat för produktion.

Som jag har uppfattat det så verkar det finnas en hel del studiokomplex runtom i Stockholm men efter ivrigt googlande utan framgång så har jag kommit fram till att det nog är bäst att fråga här var man kan vända sig.

Tack på förhand

//Anwar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej allihopa. Jag har försökt att hitta en lokal nu i ett par månader där jag ämnar att ha min studio. Cirkus 20-30 kvadrat är vad jag siktar på och en maxhyra på runt 5000kr i månaden.

Med detta menar jag alltså ett tomt rum som gärna är isolerat och har ett separat inspelningsbås. Eftersom de flesta "vanliga" lokaler inte kan erbjuda detta så har jag försökt kolla på något som redan är anpassat för produktion.

Som jag har uppfattat det så verkar det finnas en hel del studiokomplex runtom i Stockholm men efter ivrigt googlande utan framgång så har jag kommit fram till att det nog är bäst att fråga här var man kan vända sig.

Tack på förhand

//Anwar

Du har inte funderat på att hyra in dig i en befintlig studio? Du kan ju komma med ditt kunnande och använda deras grejer? Jag tror det finns många som kan tänka sig detta... kanske har fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Den här frågan vill jag återuppta, jag söker exakt det där. Fast inte separat inspelningsbås. men en 20-30kvm ca lokal i stockholm inom tull i ett studiokomplex eller dylikt (ställe där andra jobbar också, gärna med musik). Vet nån? Vore grymt om ni kunde tipsa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här frågan vill jag återuppta, jag söker exakt det där. Fast inte separat inspelningsbås. men en 20-30kvm ca lokal i stockholm inom tull i ett studiokomplex eller dylikt (ställe där andra jobbar också, gärna med musik). Vet nån? Vore grymt om ni kunde tipsa!

Har du hört med frysen dom har rum att hyra ut juu

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här frågan vill jag återuppta, jag söker exakt det där. Fast inte separat inspelningsbås. men en 20-30kvm ca lokal i stockholm inom tull i ett studiokomplex eller dylikt (ställe där andra jobbar också, gärna med musik). Vet nån? Vore grymt om ni kunde tipsa!

Har du hört med frysen dom har rum att hyra ut juu

Tjena, tack, ja fast tyvärr verkar dom inte ha nåt just nu. Skulle också egentligen helst vilja ha lite flashigare och mer representativt. Fast samtidigt får man ta lite va man får i den här stan...🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...