Jump to content
Annons

Kåta Smurfar - Lädertyskar


Recommended Posts

Annons

<grinig gubbe>

🙁, kort sagt finns det inget bra att säga om den här låten. Inte ens för att vara oseriöst kan jag berömma den för den ngt. Nej det här låter nästan precis likadant som ngt annat alster från dig jag hört innan.

Mitt tips är att slänga in trummor, jobba mer på musiken och framförallt släng in gitarrer! Blir extremt tråkigt med bara bas och "sång", speciellt när det inte framförs så bra.

</grinig gubbe>

Ursäkta om jag lät lite grinig 🙂.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fy helvete va dåligt! 🙁

Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa.

Keep it down.

Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fy helvete va dåligt! 😎

Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa.

Keep it down.

Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 😆

Nu har jag ju inte hört den eftersom jag inte kan lyssna på låtar upplagda på studios server.

Men jag undrar ändå varför du la upp det, vad var ditt mål?

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fy helvete va dåligt! :rolleyes:

Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa.

Keep it down.

Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 😉

Nu har jag ju inte hört den eftersom jag inte kan lyssna på låtar upplagda på studios server.

Men jag undrar ändå varför du la upp det, vad var ditt mål?

För att jag är kompositör och producent i bandet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du säger att du är kompositör men innan sa du att du inte gjort låten? Bestäm dig 😆.

Hur som helst har du mycket jobb framför dig för att få ut ngt bra 😉. Men du verkar var a ganska ung så du har nog all tid i världen 🙂.

Jag har inte skrivit texten alltså, bara musiken 😉

Men nej, jag är en gammal snuskgubbe på 60 bast som lever uppe i Norrland 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att du hittade pitchpluggen du letade efter? 😉

Annars tycker jag att den sållar sig till resten av VM-låtarna bra, ett par snäpp högre än Ledin fast sämre än vinjetten till försnacket i SVT-soffan 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nej, nej. Torkel slår till igen - nu bara måste du erkänna att du är den som förut kallades för Torkel! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...