Jump to content
Annons

Hur ska ni fira Midsommar?


MikkeÖland

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
Tårta eller jordgubbar?

Jordgubbstårta?

Jag ska till Köpenhamn & sen på fest hos min svåger.

Fyller år på midsommardagen så det är inte en jävel som vill komma på bjudning, men jag firar 31-årsdagen med fotboll och iskall Mariestads!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 72
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tårta eller jordgubbar?

Jordgubbstårta?

Jag ska till Köpenhamn & sen på fest hos min svåger.

Fyller år på midsommardagen så det är inte en jävel som vill komma på bjudning, men jag firar 31-årsdagen med fotboll och iskall Mariestads!

Hade inte traditionen sagt att jag kommer vara grymt bakis hade jag erbjudit mig att komma in och ta en kall bärs med dig och sagt grattis. Men fyfan va villa det kommer att smaka med öl på midsommardagen. 🤪 Får jag fresta med ett grattis-sms istället, kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

6:st Karhu, 6:st Carlsberg, 6:st Norlands Guld, 6:st Heiniken, 12:st Dansk Pilsner (folköl). Dessa är alla 50cl burkar. 50:st Hambörjare, lika många hambörgerbrön, en massa lök, bostongurka, senap, tomat, ost osv.. 😄

Tror att jag råkade ändra mina planer på någe vis! 🙂  😛

Ring Soundborn här ovan sen då du fått i dig allt... 🙂

Japp!

Jag kan hjälpa dig dig 🙂

Vi får alltid in en massa extra patienter över midsommar! 🙂

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Tårta eller jordgubbar?

Jordgubbstårta?

Jag ska till Köpenhamn & sen på fest hos min svåger.

Fyller år på midsommardagen så det är inte en jävel som vill komma på bjudning, men jag firar 31-årsdagen med fotboll och iskall Mariestads!

Hade inte traditionen sagt att jag kommer vara grymt bakis hade jag erbjudit mig att komma in och ta en kall bärs med dig och sagt grattis. Men fyfan va villa det kommer att smaka med öl på midsommardagen. 🙂 Får jag fresta med ett grattis-sms istället, kanske?

Det kan man absolut fresta med...

Annars är det storbild på Mello Yello med personalpris-Hof.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är faktiskt jävligt svag för det där med familjeträffar.

Vi har hela släkten här hemma på vår altan (mina 6 syskon med familjer plus sambons familj). Det går en platta med Carl Anton, Evert Taube och Harry Brandelius hela tiden (flera artister också naturligtvis) och vi dansar kring stången, dricker OP och har det trevligt. Nu kommer nyheten att det brinner på soptippen i Bollnäs också. Kan bli intressant.

Jag tycker man skall ta vara på de tillfällen som bjuds att träffa mor och far för det kan alltid vara sista gången (de är inte så unga längre).

Ha en trevlig midsommar musikervänner!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Är faktiskt jävligt svag för det där med familjeträffar.

Vi har hela släkten här hemma på vår altan (mina 6 syskon med familjer plus sambons familj). Det går en platta med Carl Anton, Evert Taube och Harry Brandelius hela tiden (flera artister också naturligtvis) och vi dansar kring stången, dricker OP och har det trevligt. Nu kommer nyheten att det brinner på soptippen i Bollnäs också. Kan bli intressant.

Jag tycker man skall ta vara på de tillfällen som bjuds att träffa mor och far för det kan alltid vara sista gången (de är inte så unga längre).

Ha en trevlig midsommar musikervänner!!!!!

Hej!

Hela släkten? Nej, de närmaste verkar det ju vara. Kusiner? Sysslingar? Farbröder och mostrar? Men det var ett tänkvärt inlägg. Bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är faktiskt jävligt svag för det där med familjeträffar.

Vi har hela släkten här hemma på vår altan (mina 6 syskon med familjer plus sambons familj). Det går en platta med Carl Anton, Evert Taube och Harry Brandelius hela tiden (flera artister också naturligtvis) och vi dansar kring stången, dricker OP och har det trevligt. Nu kommer nyheten att det brinner på soptippen i Bollnäs också. Kan bli intressant.

Jag tycker man skall ta vara på de tillfällen som bjuds att träffa mor och far för det kan alltid vara sista gången (de är inte så unga längre).

Ha en trevlig midsommar musikervänner!!!!!

Hej!

Hela släkten? Nej, de närmaste verkar det ju vara. Kusiner? Sysslingar? Farbröder och mostrar? Men det var ett tänkvärt inlägg. Bra!

Va jävla noga man kan vara då 🙂 ¨

Har man sex syskon så räcker det jävligt bra kan jag tala om 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Kallsup

Aahlborgs Akvavit

Aahlborgs Export Akvavit

Skåne

Och huh, Piratens beska....

3G kort gör det och gör det vart som helst när som helst!

Ursäkta stavning, Skål!

JL

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ja, alkohol är ju känt att lägga sig som en hinna över magens möjligheter att lagra och sända iväg näring. Och jag behöver all näring som finns att sända iväg till andningen.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag såg att de firade midsommar i TV. Men det verkade inspelat. Vad beige! Sitta och fira midsommar på fel dag...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, alkohol är ju känt att lägga sig som en hinna över magens möjligheter att lagra och sända iväg näring. Och jag behöver all näring som finns att sända iväg till andningen.

😳

Vad är det för "sjukdom" du lider av.

Har sett att du skrivit i cigarrtråden också.

Inget menat med det menar jag men ändå............

Link to comment
Dela på andra sajter

jahaja... nu har man lirat konsert i Seglora K:a på Skansen... Kan det bli mer midsommar än så??.. jo iof... nu kan man ju dricka vin iaf. God midsommar, och glöm inte sju sorters brännässlor i kallingarna.. (för er som är stadgade, vill säga..)

Link to comment
Dela på andra sajter

jahaja... nu har man lirat konsert i Seglora K:a på Skansen... Kan det bli mer midsommar än så??.. jo iof... nu kan man ju dricka vin iaf. God midsommar, och glöm inte sju sorters brännässlor i kallingarna.. (för er som är stadgade, vill säga..)

Har spelat fotboll mot "småpojkarna" som inte är så små längre (12, 15 och 15).

Det är nog bättre med nässlor i kallingarna 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Statistik

19 användare aktiva den senaste kvarten.

10 gäster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar [ Visa hela listan ]

>Umemagnus >BaldByChoice >Majken >TUFFTUFFTUFF >auto mode >Bebopkeys >bakke >Jonte >Christofer

kl.22.21 en fredagkväll..

jaja, det är ju då sunt att inte alla sitter här å hänger iaf..

EDIT:

Är inte dehär nån form av alltime low?

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

Statistik

19 användare aktiva den senaste kvarten.

10 gäster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar [ Visa hela listan ]

>Umemagnus >BaldByChoice >Majken >TUFFTUFFTUFF >auto mode >Bebopkeys >bakke >Jonte >Christofer

kl.22.21 en fredagkväll..

jaja, det är ju då sunt att inte alla sitter här å hänger iaf..

EDIT:

Är inte dehär nån form av alltime low?

Jag springer emellan 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Statistik

19 användare aktiva den senaste kvarten.

10 gäster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar [ Visa hela listan ]

>Umemagnus >BaldByChoice >Majken >TUFFTUFFTUFF >auto mode >Bebopkeys >bakke >Jonte >Christofer

kl.22.21 en fredagkväll..

jaja, det är ju då sunt att inte alla sitter här å hänger iaf..

EDIT:

Är inte dehär nån form av alltime low?

Tja, jag skall upp tidigt imorrn och åka 43 mil... blir inget megaparty då. Dessutom är jag tyvärr för gammal för sånt hålligång nu for tiden. Tror jag... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...