Jump to content
Annons

Hur ska ni fira Midsommar?


MikkeÖland

Recommended Posts

Annons
  • Svar 72
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tja, själv så är jag redan hemma från "festen" hos svärföräldrarna... nykter dessutom! 😳

Frugan ska föda vårt andra barn vilken dag som helst så det vore ju ingen hit om jag är full när vi måste dra till BB! 😉😎

wooho, spännande!! Har för 7 veckor sen suttit i samma båt! Håller tummarna 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, själv så är jag redan hemma från "festen" hos svärföräldrarna... nykter dessutom! :rolleyes:

Frugan ska föda vårt andra barn vilken dag som helst så det vore ju ingen hit om jag är full när vi måste dra till BB! 😮😎

Lycka till! Själv hade jag druckit ett par öl när det blev dags för oss, lite för tidigt (barnet alltså) så tjejen fick köra själv! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

suck inte en pilsner fick jag idag... 😎

suttit o jobbat hela dagen!! fick iaf tre låtgrunder färdiga! fanva surt det är att inte ha cash!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag firade midsommar med att sitta på sjukhuset och vänta för att få reda på att jag fått ansiktsförlamning. Sådär jävla kul!!! Läkaren sa att det finns goda chanser för att jag blir helt fri från det men det finns ju även en risk att det inte blir bättre och min högra ansiktshalva bara kommer att bli slapp och hänga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag firar hela midsommarhelgen med att sitta här på jobbet och sända radio! YEY :rolleyes:

Jag med faktiskt. Sitter på Ekot i Stockholm.. dock endast lindrigt bakfull. Jobbar du på SR också eller?

jobbar på yle i finland. samma som sr men i finland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...