Jump to content
Annons

Access Virus C


toka

Recommended Posts

Tjena!

Funderar på att köpa en Access Virus C för att komplettera mjukvarusyntharna som jag enbart kör med idag! Producerar trance musik så tänkte att den lär vara schysst att ha. Nån som äger en Virus C här?

//toomas / toka

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena!

Funderar på att köpa en Access Virus C för att komplettera mjukvarusyntharna som jag enbart kör med idag! Producerar trance musik så tänkte att den lär vara schysst att ha. Nån som äger en Virus C här?

//toomas / toka

japp ja äger en virus c,... hur fet som helst!!

vad vill du veta om den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde den här tråden ligga under "hårdvara/musikinstrument"???

Ehm... Powercore är svårare att hitta begagnat.. och dessutom låter hårdvara bättre... 🙂

Skulle inte tro att det är någon större ljudskilnad på Virus C rack och Powercore Versionen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

...och med ett powercore får du ju mer grejer...MEN...hårdvaran Virus C går ju inte att emulera...tänk känslan av att se den??..tänk att se alla blippande röda lysdioder..tänk att känna känslan av rattarna när du vrider till det där feta basljudet med modulering???.. 😕 ..låter jag partisk till hårdvarans fördel...näääääääää... 🙂

Har du pengarna...lätt val: Virus - C hårdvara...du kommer inte vilja byta bort den

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...