Dream Exp. Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Hejsan! Jag deltog med största tvivel i USM i Rockgitarr och kom till kvalet instĂ€lld pĂ„ att Ă„ka ut redan dĂ€r. SĂ„ blev det dock inte dĂ€r sa domarna att de var imponerade och vid avslöjandet av vilka som hade gĂ„tt till final sĂ„ stod mitt namn dĂ€r. VĂ€l vid finalen tĂ€nkte jag att jag nog hade haft tur som ens hade tagit mig dit och jag förvĂ€ntade mig inte att jag skulle göra nĂ„got större intryck. Ăven dĂ€r hade jag dock fel och jag lyckades imponera pĂ„ Juryn bestĂ„ende av Janne Schaffer, Christoffer Amott (tidigare med i Arch Enemy), Peter Alsterlund (musiker, pedagog pĂ„ KĂ€vesta folkhögskola), Michael Pettersson (VD Rockgymnasiet i Ărebro) och Andreas Johansson (musiker, pedagog musikestetprogrammet pĂ„ Risbergska gymnasiet i Ărebro). Det framtrĂ€dandet (Satch Boogie av Joe Satriani) tog mig till segern (och 5ÂŽ000 kr pĂ„ musikbörsen) och nu Ă€r jag bara sĂ„ himla glad!!!!!!!
KillwithSkill Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Coolt! Grattis. SlĂ€ng gĂ€rna upp nĂ„t alster hĂ€r pĂ„ forumet đ Btw, vad stĂ„r USM för?
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 TrÄdstartare Postat 28 maj 2006 Grattis, hur tÀnker du spendera prispengarna? Det blir nog en ackgura tror jag. Ska Àven köpa monitorer och lurar den hÀr mÄnaden sÄ pengarna var vÀlkomna!!
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 maj 2006 Coolt! Grattis. SlĂ€ng gĂ€rna upp nĂ„t alster hĂ€r pĂ„ forumet đBtw, vad stĂ„r USM för? UngdomsSM
Lilleman Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Juryn bestĂ„ende av Janne Schaffer, BerĂ€ttade han nĂ„gra hemligheter om bananerna... ? đđ
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 maj 2006 (redigerat) Juryn bestĂ„ende av Janne Schaffer, BerĂ€ttade han nĂ„gra hemligheter om bananerna... ? đđ Nja, han berĂ€ttade lite allt möjligt smĂ„tt och gott. DĂ€remot berĂ€ttade han att ToTo hade fĂ„tt inspiration till sitt bandnamn av ABBA. Bara TvĂ„ bokstĂ€ver som förekommer tvĂ„ gĂ„nger och bara tvĂ„ stavelser. LĂ€tt att komma ihĂ„g. Redigerat 28 maj 2006 av Dream Exp.
Hellpig Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Stort grattis! NĂ€r fĂ„r vi höra en inspelning frĂ„n dig? đ
silverpojken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis som fan đ Men hey! gĂ„r inte du pĂ„ risbergska skolan ocksĂ„? tycker jag kĂ€nner igen dig. Och Andreas som satt i juryn. Ăr de ensemblelĂ€raren?
hegobald Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis! Och du Janne Ă€r en trevlig prick.. Har varit ljudtekniker Ă„t han ett antal gĂ„nger... Passa pĂ„ och hĂ„lla kontakten med Janne. Han Ă€lskar att hjĂ€lpa upp mĂ€nniskor sĂ„.. đ
martinm Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det inte var en Janne Schaffer look alike tĂ€vling du vann? He, he, grattis!!! đ
djonas Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Nice, grattis! Vill höra nĂ„t dĂ€r du lirar. đ Mvh / djonas
captain nemo (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis och duktigt gjort. Jag hÄller med om att Janne verkar vara en trevlig kille. HÀlsade pÄ honom snabbt efter en konsert och han gav ett ödmjukt och mycket trevligt intryck. //nemo PS: InstÀmmer in kören ovan: LÀgg upp nÄgot sÄ vi fÄr höra!!!
ViktorDenStore Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis!!! Bra val av lĂ„t. Satch Boogie mĂ„ste vara en av vĂ€rldens bĂ€sta lĂ„tar đ Sjuuukt bra!
mlordin Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Kult och grattis !!! đ SĂ€kert att du inte Ă€r nĂ€ra slĂ€kt med Schaffer??? đ Mats
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 maj 2006 Grattis som fan đ Men hey! gĂ„r inte du pĂ„ risbergska skolan ocksĂ„? tycker jag kĂ€nner igen dig. Och Andreas som satt i juryn. Ăr de ensemblelĂ€raren? Javisst!! Jag gĂ„r pĂ„ Risbergska. Andreas Ă€r mycket riktigt ensemblelĂ€rare (dock inte för mig. Har honom faktist inte i nĂ„got Ă€mne). GĂ„r du ocksĂ„ pĂ„ risbergska eller??
progg Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis! MÄste ha varit en bra kÀnsla att fÄ kamma hem nÄt sÄnt. För att vara tjatig jag ocksÄ: slÀng gÀrna upp nÄt du spelat in!
Dream Exp. Postat 28 maj 2006 TrÄdstartare Postat 28 maj 2006 Ja jag hade tÀnkt spela in nÄt dÀr jag spelar. Har bara inte kommit pÄ nÄt vettigt att spela in Àn...
silverpojken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Grattis som fan đ Men hey! gĂ„r inte du pĂ„ risbergska skolan ocksĂ„? tycker jag kĂ€nner igen dig. Och Andreas som satt i juryn. Ăr de ensemblelĂ€raren? Javisst!! Jag gĂ„r pĂ„ Risbergska. Andreas Ă€r mycket riktigt ensemblelĂ€rare (dock inte för mig. Har honom faktist inte i nĂ„got Ă€mne). GĂ„r du ocksĂ„ pĂ„ risbergska eller?? Hahaha jaoo! Jag gĂ„r sista Ă„ret estet nu... Anton heter ja. Du minns kanske inte, men jag lirade trummor pĂ„ derons konsert, (den blinde killen) du och Ville jammade nĂ„n fusion innan oss pĂ„ nĂ„tt rep đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.