djdavid Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Tja heter David, bor i Uppsala och vart Studio prenumerant i snart ett Ă„r. Jag Ă€r studerande men sen ca fem Ă„r tillbaka har jag jobbat som DJ, ljudtekniker och scentekniker pĂ„ konserter mm. Har ocksĂ„ haft praktik pĂ„ bland annat Sveriges Radio i Stockholm. Jag spelar gitarr i ett skapunks band och producerar elektronisk musik (psytrance, jungle, noise mm). Annars Ă€r jag vĂ€l rĂ€tt trevlig ocksĂ„ đ. nĂ„t mer ni vill veta sĂ„ fĂ„r ni vĂ€l frĂ„ga! mvh David
Overkill Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 VĂ€lkommen! adda min msn:  riskokarn_1@hotmail.com đł Haha, jag reagerade ocksĂ„ pĂ„ det... Man Ă€r ju tuff om man har mĂ„nga MSN kontakter, eller? đ
BaldByChoice Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) Bienvenue! EDIT: ARGH! Ett ord och jag stavar fel!!! đđ Redigerat 27 maj 2006 av BaldByChoice
EkenMusiX Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Tja heter David, bor i Uppsala och vart Studio prenumerant i snart ett Ă„r. Jag Ă€r studerande men sen ca fem Ă„r tillbaka har jag jobbat som DJ, ljudtekniker och scentekniker pĂ„ konserter mm. Har ocksĂ„ haft praktik pĂ„ bland annat Sveriges Radio i Stockholm. Jag spelar gitarr i ett skapunks band och producerar elektronisk musik (psytrance, jungle, noise mm). Annars Ă€r jag vĂ€l rĂ€tt trevlig ocksĂ„ đ. nĂ„t mer ni vill veta sĂ„ fĂ„r ni vĂ€l frĂ„ga! mvh David TJhao! đ Ă€r du DJ alltsĂ„? đ skulle du kunna spelaMin senaste Trancehit! ^^ pĂ„ nĂ„n, eller flera av dina spelningar tror du đ? Den har varit med och Ă€r fortfarande pĂ„ www.neradio.se đź fick 55 requests! đ du har ju visst addat mig pĂ„ msn, lets snacka mer dĂ€r! đ Redigerat 28 maj 2006 av EkenMusiX
djdavid Postat 28 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 maj 2006 (redigerat) ekenmusic: ja det lĂ€r vi göra đ± pazo: vad kul! đ Redigerat 28 maj 2006 av djdavid
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.