Jump to content
Annons

Redaktionen hänger inte med!


Recommended Posts

Jag har fortfarande 60% i min oväsen-mätare vilket torde vara högst orimligt efter mina ovanligt hederliga och vänligt inställsamma inlägg långt tillbaka,vilket vittnar om falsarier angående löftena från admin. etc om att man åker ner igen till normal nivå "OM man sköter sig" vilket jag gjort alldeles för länge---kom igen nu Olsberg och grabbarna-vad väntar ni på-hur lång är karantäntiden egentligen???

stå edert kast... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Florian, vi sänker nivån pö om pö när vi känner oss säkra på att du har förstått reglerna. Det är utmärkt att du känner dig ha formulerat inlägg bra! Vi sitter i en mycket tajt produktion och hinner inte vara så mycket på forumet denna vecka för att följa vad alla skriver. Det tar vi igen så snart det finns en gnutta tid.

Det är bara du som ser oväsen-nivån och ingen annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja. säg att de minskar den med en procentenhet per månad (=pö om pö) så tar det ju bara fem år innan du är nere på noll OM du fortsätter sköta dig.

hehe.

florian, se det från den ljusa sidan. (vilken det nu kan vara)

Link to comment
Dela på andra sajter

ja. säg att de minskar den med en procentenhet per månad (=pö om pö) så tar det ju bara fem år innan du är nere på noll OM du fortsätter sköta dig.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså vad spelar det för roll? Det är ju bara du som ser den så om du slutar tjata om det hela tiden så kan ju ingen döma dej för att du har hög oväsenmätare. 🙂

Vad är det du vill? Ha utrymme att göra 99% oväsen utan att åka ut? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej florian!

Jag såg din nyhetspost, men det går inte att svara på den... (nåt sajtmeck förmodar jag).

Så: Nya plattan, har du lust att slänga upp nåt under demoforumet?

annars...glad helg. 😆

ja "annars" förresten. Hursomhelst är bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skulle väl kunna slänga upp nåt men känner samtidigt att det här med ordet demo inte är vad det handlar om för min del...däremot skall jag (om jag får tid och lust vill säga) lägga nåt via hemsidan nästa vecka typ...streamat...men för er som vill chansa på ny,bra musik med vissa gamla förtecken är det ju bara att satsa en hundring,sen får ni rata skiten eller hylla den-hur mycket ni vill,bättre än så här blir det inte just nu kan jag lova! (jag är en kräsen och särdeles egenartad kreatör som gör saker på mitt sätt...missförstådd av samtiden men hyllad i efterhand kommer det kanske att heta,bla bla bla,va fan-man hyllar ju rena nonsens-skit musiken varje gång det utkommer en platta som inte låter som allt annat...som ändå är död...)det är bara så det är i denna inflations-epok! 😉😮

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det kan man väl säga,även om jag numera inser att folk ger blanka djävulen i om sådant gör till eller från etc eftersom ingen bryr sig eller hör skillnad om man skall vara krass- i slutändan vet man inte om en virvel tex är byggd i den analoga eller den digitala domänen eftersom alla eftersträvar en "modern" och anpassad ljudbild med si och så mycket diskantinnehåll och skräll och ....ja du förstår nog vad jag menar,för mig handlar det mera om att jag vet hur det känns och jag är stöpt i gamla skolan och trivs med tänket från den tiden...sen att jag mer eller mindre oftast spelar in i digiformat är väl en ny bekvämlighetsgrej dåra...

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skulle väl kunna slänga upp nåt men känner samtidigt att det här med ordet demo inte är vad det handlar om för min del...däremot skall jag (om jag får tid och lust vill säga) lägga nåt via hemsidan nästa vecka typ...streamat...men för er som vill chansa på ny,bra musik med vissa gamla förtecken är det ju bara att satsa en hundring,sen får ni rata skiten eller hylla den-hur mycket ni vill,bättre än så här blir det inte just nu kan jag lova! (jag är en kräsen och särdeles egenartad kreatör som gör saker på mitt sätt...missförstådd av samtiden men hyllad i efterhand kommer det kanske att heta,bla bla bla,va fan-man hyllar ju rena nonsens-skit musiken varje gång det utkommer en platta som inte låter som allt annat...som ändå är död...)det är bara så det är i denna inflations-epok! 😆😎

Jag gillar ditt självförtroende!! Påminn mig vid löning, så köper jag en platta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...