Jump to content
Annons

QUIZ! Jag flyttar! Gissa vart? (bild finnes!)


Nad

Recommended Posts

Annons
Har aldrig riktigt förstått det där med lägenhet, jag menar hur gör du om du vill spela trummor klockan 3 på natten, eller bara lägga lite sång?? 😉 Nä, tacka vetja hus, provade att bo i lägenhet när jag var 18-20 år sen köpte jag ett hus!!

Hade iofs varit nice att slippa klippa gräset och måla huset 😄

Fin utsikt föresten, sån får man ju inte i en villa!!!

Visst...Har du något tips om hur sjutton man får tag på ett hus när man går på CSN? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag kan säga gatunummret också men du kanske vill ha lite privacy

Jag dricker inte bira. Kan jag få en synth istället? 

Jag har en gammal burk nånstans Du kan få Pluffo!

Tack Grahn, Djonas, Lilleman

och D Vibe ! 😄

Javisst är den otrolig....

Altzi, jag har varit inne på villa,men bor man i Stockholm,

är singel och ej rik som ett troll, ja då har man bara inte råd!

Vilken är den psykiskt sjuka kvinnans diagnos? Eller kallas hon bara psyksjuk utan att vara det kliniskt sett?

Musik, hon är genuint elak, ja jag skulle faktiskt vilja påstå att hon är ond.

Oempatisk, drar sig inte för att kalla folk för vad som helst. Att kalla henne för hora är nästan en komplimang. Hon skriker otidigheter till sina grannar (inte minst mig) från balkongen. Ingen frisk människa beter sig som hon gör. Tha´s it.

Tål ni ingenting på det här forumet eller?

Anarchos, ja man kan ju undra. 😎

Nej jag greppar inte hur du tänker när du drar en parallell till att du tycker att kvällstidningarna gjorde fel när de hängde ut Hagamannen, för om nån var "kvällstidningen" i det här sammanhanget så var det ju du, inte jag.

tbruce, Jaså vi tytte de. Då ska ja föklala fö däj vaja menal...

Ja, jag hade varit som kvällspressen ifall jag hade publicerat namn och bild på min granne, vilket jag inte har gjort. Det finns ingenting som tyder på att jag har begått ett personangrepp, utan jag har bara uttryckt vad jag tycker om en människa som ingen här har en aning om vem det är. Och skulle någon trots allt göra det, så skulle den personen med all sannolikhet hålla med mig.

Du snackar bara en massa skit.

Insinuerar du att jag skulle vara sexköpare? Jag vet inte ens hur jag ska kommentera det utan att sjunka ner på samma låga nivå. Men man kan ju fundera över vem som är "ofattbart fånig" egentligen.

Var står det? Är det någon här som har snappat detta?

Du skrev tidigare, och jag citerar

Det handlar inte om huruvida hon har varit dum mot dej eller inte, utan att du använder ordet "hora" på ett stötande sätt.

Då skulle jag vilja veta när och hur man använder epitetet "hora" på ett sätt som skulle kunna uppfattas som något positivt? Ja, jag ändrade mitt inlägg då jag sekunder senare insåg att det jag skrivit skulle kunna uppfattas som ett övertramp och att andemeningen ändå skulle kunna vara glasklar ifall jag gjorde en omformulering. Civilkurage eller inte. Jag bara undrade ifall Du kanske var beroende av horor i och med att Du inte tyckte om att man begagnade ordet i negativ form. Vad vet jag? Jag känner ju inte Dig. Men som sagt, tyckte nog att det såg lite magstarkt ut, så jag ändrade på det.

Liksom det jag redan HAR ändrat på för husfridens skull, men som jag ser står klart och tydligt kvar i Dina söta små inlägg för alla att se hur jag initialt har uttryckt mig.

Naddeman

Edit: Felstavning.

Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

Ditt inlägg är anmält och om du väljer att inte redigera det själv så hoppas jag att en moderator gör det. Jag anser att det bryter mot första och möjligtvis också andra punkten i forumreglerna som du hittar här.

Anmälde du det!? Fjant

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hej Egghuvud, tack. Ja kan nog inte riktigt fatta att det är sant. 🙂

claypool, jo tack jag minns hur det var förra gången! Vad med kartonger!

Men det blir nog den självklara utvecklingen att jag packar upp när jag målat färdigt, och det är lite att göra!

equality, tack Du! Så sant, så sant...

Anarchos, jag vet faktiskt inte. Har inte märkt någonting,

inget hört från de högre instanserna. 😄

Edith: Piaff

Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...