Jump to content
Annons

Varför köper man riskakor?


musik (oregistrerad)

Varför köper man riskakor?  

171 röster

  1. 1. Varför köper man riskakor?

    • De är goda
      40
    • De är nyttiga
      7
    • De är billiga
      0
    • De imponerar på det motsatta könet
      14
    • De väger lite
      6
    • De får mig att minnas Kina
      5
    • De luktar inte illa
      1
    • De är inte otympliga
      0
    • De har lång hållbarhet
      3
    • De är vita
      1
    • De är runda
      4
    • De för tur med sig
      2
    • Grahn käkar såna
      9
    • Jag vet inte
      11
    • Det gör man inte!
      66


Recommended Posts

Annons
  • Svar 69
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad snackar ni om? Vaddå inte goda? Vaddå inte smakar nåt? De är ju för sjuttsingen den övre maktens gåva till jorden! De med ostsmak och de mest sour cream, fifaaan, vetty! The shit!

Fast det luktar förstås inte så gott 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag får väl skriva nåt själv också, som upphovsman till tråden (tack Linus för triggningen). Jag tänkte skriva som Vallhagen ungefär och påtala att jag aldrig har köpt några riskakor, men så kom jag på att jag gjorde det när jag flyttade för fem år sedan. Jag hittade inte frigoliten, men kom då på att det fanns riskakor i affären som kanske kunde göra jobbet lika bra, vilket de också gjorde.

Det där med lukt förstår jag inte. Hur kan man påstå att de luktar något överhuvudtaget?? De luktar absolut ingenting! Och smakar absolut ingenting! Därav denna tråd förresten. Mitt eget svar i denna gallup blev därför "Jag vet inte".

Å andra sidan har jag svårare att känna dofter jämfört med de flesta, det har jag ju märkt tydligt!

🙂

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju iofs dom som är smaksatta. Dom luktar ju lite iallafall. Jag har käkat mig less på dom med pizzasmak... fast dom smakar ju inget annat än pizza så då är det ju iofs kanske smartare att köpa pizza istället. Om jag ska svara på frågan så får det bli: "De imponerar på det motsatta könet".

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det finns ju iofs dom som är smaksatta. Dom luktar ju lite iallafall. Jag har käkat mig less på dom med pizzasmak... fast dom smakar ju inget annat än pizza så då är det ju iofs kanske smartare att köpa pizza istället. Om jag ska svara på frågan så får det bli: "De imponerar på det motsatta könet".

😳

FINNS DET MED PIZZASMAK?!?!?!

dra ballen i gruset?!!!

nu måste jag fan jalla till konsum fort som fan!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju iofs dom som är smaksatta. Dom luktar ju lite iallafall. Jag har käkat mig less på dom med pizzasmak... fast dom smakar ju inget annat än pizza så då är det ju iofs kanske smartare att köpa pizza istället. Om jag ska svara på frågan så får det bli: "De imponerar på det motsatta könet".

😳

FINNS DET MED PIZZASMAK?!?!?!

dra ballen i gruset?!!!

nu måste jag fan jalla till konsum fort som fan!!

Jepp! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt att de är grymt goda, jag äter allehanda onyttiga maträtter, men alltid för att det är gott, riskakor är goda, därför äter jag dem. I många år levde jag på rispuffar och fil och en liten klick sylt... Rice is Life!

Här i spanien är de dock förbannat dyra, så det blir inget av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det finns ju iofs dom som är smaksatta. Dom luktar ju lite iallafall. Jag har käkat mig less på dom med pizzasmak... fast dom smakar ju inget annat än pizza så då är det ju iofs kanske smartare att köpa pizza istället. Om jag ska svara på frågan så får det bli: "De imponerar på det motsatta könet".

😳

FINNS DET MED PIZZASMAK?!?!?!

dra ballen i gruset?!!!

nu måste jag fan jalla till konsum fort som fan!!

Jepp! 😳

Kom precis hem från Konsum. Det blev inga riskakor med pizzasmak. Däremot blev det 8 vårullar. Dom stekes just nu.

Det vore fett att skffa såna där riskakor. Helt sjukt bra alternativ till pizza för mig som inte äter varken kebabtallrikar eller pizza (eller annan fet mat för den delen heller) för att inte få i mig massa ämnen som min kropp ändå inte vill ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att det är så jäkla goda? I alla fall de som är smaksatta. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanonbra gallup. Det bästa vore om hela forumet blev mer som off topic, så man slapp alla trista trådar om musik.  🙂

Samtidigt så kan du inte hålla dig borta......

Musik brukar ha den effekten på folk. 🙂 (Menar jag användaren musik eller musik i allmänhet? Bestäm du! 😄 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...