Jump to content
Annons

En snutt! Ge mig feedback.


Neosus

Recommended Posts

Annons

Altså är man ny på forumet kan man ju inte bara lägga upp elva demosar på en gång.

O sen inte tåla kritik! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Haha jaja. Det är lugnt!!

Jag är reggad 2003 och har veteranstatus och vad jag kan minnas så har jag postat en dansbands låt och nu denna snutten i år......har säkert glömt nån snutt till. Det går iallafall att räkna på två fingrar... :rolleyes:🙂

Lugna puckar!!

🙁

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jaja. Det är lugnt!!

Jag är reggad 2003 och har veteranstatus och vad jag kan minnas så har jag postat en dansbands låt och nu denna snutten i år......har säkert glömt nån snutt till. Det går iallafall att räkna på två fingrar...  😄  🙂

Lugna puckar!!

😄

Hallå jag kräver att få höra dansbandslåten!

Pösta länk i ditt forum innan helgen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

låter bra det lilla man kan höra..

vet inte varför..men jag får lust att spela outrun när jag hör detta..

eller kanske några av de äldre need for speed..

tidigare val till detta var juno reactor med rotorblade

men det här låter mera uptodate...

jaja...här sitter jag och fyllesvammlar!!

låter bra ivikkefall!!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Att göra bra snuttar är inte svårt. Ge oss en hel låt istället fegis! Det är betydligt svårare att fylla och knyta ihop säcken.

Men det lilla som var lät ju bra fast det inte var min bag (säck). Jävligt tight bas må jag säga, men trummorna var lite höga. Kallas sånt här fortfarande synthpop?

Link to comment
Dela på andra sajter

lyssnade på originalsnutten och blev helt ifrån mej, detta är helt jävla grymt alltså!

grymt sväng på trummor och en bas som bara tvingar mej att skaka rumpa..effekterna och padsen, el dylikt.. e lika grymma.

har blivit mer och mer minimalistisk med tiden å detta tycker jag e perfekt, 4 element som skapar en perfekt ljudbild, enligt mej.

därför blev jag besviken när jag hörde djonas version. han gör mucho bra musik (även om jag e lite minimalistisk), och spelar överjävlig gitarr men detta körde över allt det vackra jag hörde tidigare..ifall man skall ha in en gitarr så skall det vara dämpat med effekter, i stil med låten "some one like me" från royksopps nya platta..

men smaken e ju som baken..hårig

men grahn, diggar snutten nåt enormt, fixa resten på den å skicka bankkontonr!!

woland

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...