sabina (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Tja! Jag e ny tjej hĂ€r pĂ„ forumet. Sjunger, skriver lĂ„tar och försöker producera e vĂ€l det jag gör. Ska bli kul o se vad ni hĂ„ller pĂ„ med. Har redan tjuvkikat en del eftersom min kille e med hĂ€r đČ TĂ€nkte att det var dax att sjĂ€lv kunna sĂ€ga till om ett och annat đ hoppas jag e vĂ€lkommen..ciao /Sabina
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Hej & vÀlkommen! Vem Àr din snubbe?
Piccazzo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 hoppas jag e vĂ€lkommen..ciao VĂ€lkommen. Forumet Ă€r i behov av lite kvinnlig nĂ€rvaro,Det cirkulerar lite vĂ€l mycket testestoron hĂ€r ibland. đł
Linus Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đł KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đł
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 ... Och öl finns i kylen! Hejs och vÀlkommen hit!
mr_chess Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 hej hej pÄ dig det finns inte sÄ dÀr fasligt mÄnga tjejer hÀr pÄ forumet och dÄ Àr det ju extra vÀlkommet med just tjejer kul att du har sökt dig hit och hoppas att du hittar intressanta trÄdar och lÀnkar mvh Anders
ThomasJ Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 vÀlkommen*lyfter pÄ hatten* hoppas man fÄr höra nÄtt du gjort:P
nurfen Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) VĂ€lkommen! & sjĂ€lvklart vill vi ju höra lavrell & sabina göra nĂ„t tillsammans..! đ„° En lĂ„t, dĂ„. NĂ„got annat de gör tillsammans vet jag inte om jag vill höra! đ Redigerat 8 mars 2006 av nurfen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.