Myrli Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 bassist spelar super mario bros pÄ en 11:a strÀngad bas Kolla in den!
BaldByChoice Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 bassist spelar super mario bros pĂ„ en 11:a strĂ€ngad bas Kolla in den! HĂ€ftigt! đ
Linus Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Den har jag redan sett đ Han spelar ju bara pĂ„ de fem nedersta strĂ€ngarna? đ
sundpa Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Right on dude!! Helgrymmt alltsĂ„! đ Mer kult Ă€n sĂ„ gĂ„r nog inte att lira pĂ„ en bas (oavsett strĂ€ng-antal)! //P
tbruce Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Fast Ă€rligt talat, han spelar ju faktiskt vĂ€ldigt dĂ„ligt? đ
Hellpig Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ Kul klipp - hade inte sett förut!
Altzi Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 cool kille đ det lĂ„ter mer gura Ă€n bas, men det Ă€r skickligt đ
tbruce Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? đ Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đ Cool penisförlĂ€ngare bas dock...
Myrli Postat 17 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 februari 2006 (redigerat) Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? đ Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đ± Cool penisförlĂ€ngare bas dock... Ăh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. đ eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Redigerat 17 februari 2006 av Myrli
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? đ Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đ± Cool penisförlĂ€ngare bas dock... Ăh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. đ eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Ăh.. varför mĂ„ste man alltid frĂ„ga om man kan göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Skit i det, det har vĂ€l Ă€ndĂ„ ingenting med saken att göra? Redigerat 17 februari 2006 av mornel
Myrli Postat 17 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 17 februari 2006 Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? đ Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đ± Cool penisförlĂ€ngare bas dock... Ăh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. đ eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Ăh.. varför mĂ„ste man alltid frĂ„ga om man kan göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Skit i det, det har vĂ€l Ă€ndĂ„ ingenting med saken att göra? jo det har det.
Hellpig Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... đ NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? đ Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đ Cool penisförlĂ€ngare bas dock... Ăh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. đ eller kanske inte. Edit: kan ni göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Ăh.. varför mĂ„ste man alltid frĂ„ga om man kan göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Skit i det, det har vĂ€l Ă€ndĂ„ ingenting med saken att göra? jo det har det. Det har det absolut, tycker i alla fall jag. Det Ă€r ju j-t lĂ€tt att kritisera andra medan man sjĂ€lv inte kan prestera lika bra. Picasso?! Vilken kludd, vilken unge som helst kan mĂ„la som den fjanten. Javisst kan de... men gör det sjĂ€lv dĂ„ och bli vĂ€rldsberömd konstnĂ€r. đ NĂ„ja, jag menar inte att flamma egentligen, sĂ„ sorry om ni tog illa upp. đ Och ja, jag vet att basisten i videon inte Ă€r en vĂ€rldsberömd musiker (eller?!) men varför bara klaga, det Ă€r sĂ„ negativt! đ
tbruce Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Ja det Ă€r sĂ„ totalt irrelevant om man kan göra det sjĂ€lv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder vĂ€l inte att jag vill ha pĂ„ mej klĂ€der som Ă€r dĂ„ligt sydda? đ Och btw sĂ„ kan jag visst framföra super mario bĂ€ttre, iofs inte pĂ„ bas men vĂ€l pĂ„ piano (vilket sĂ€kert Ă€r lĂ€ttare iofs, men Ă€ndĂ„. Jag spelar inte bas sĂ„ det Ă€r lite vĂ€l mkt att begĂ€ra tycker jag).
Hellpig Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Ja det Ă€r sĂ„ totalt irrelevant om man kan göra det sjĂ€lv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder vĂ€l inte att jag vill ha pĂ„ mej klĂ€der som Ă€r dĂ„ligt sydda? đ Och btw sĂ„ kan jag visst framföra super mario bĂ€ttre, iofs inte pĂ„ bas men vĂ€l pĂ„ piano (vilket sĂ€kert Ă€r lĂ€ttare iofs, men Ă€ndĂ„. Jag spelar inte bas sĂ„ det Ă€r lite vĂ€l mkt att begĂ€ra tycker jag). Om du inte kan sy sĂ„ kan du inte avgöra vad som Ă€r dĂ„lig sömnad! đđđ
Tophe Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) Jag kan inte bygga flygplan, men jag vet att det Àr ett dÄligt plan om vingarna trillar av. (apropÄ att trÄden Àr pÄvÀg Ät ett annat hÄll) Redigerat 17 februari 2006 av Tophe
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag klarade av att hitta det underhÄllande, fascinerande och intressanta i det hela utan att hÀnga upp mig pÄ pyttedetaljer. Nej, det har ingen betydelse om man kan sjÀlv eller inte. Det finns vidunderligt bra kördirigenter som inte kan sjunga för fem penni (öre?). men det oaktat Àr mycket ansedda och duktiga. Och dom fÄr med full rÀtt kritisera körens arbete. Trots att dom sjÀlv sjunger som krÄkor. Krax-krax.
Katla (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag tycker att hans smÄfel Àr rÀtt charmiga. Det Àr lustigt att man orkar hÀnga upp sig pÄ dem. SÀrskilt eftersom han uppenbarligen inte raggar skivkontrakt eller medverkar i en tÀvling pÄ klippet. Det Àr bara en kul grej. Slappna av och upptÀck att musik kan vara kul ocksÄ.
fregrit (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-4...1012064&q=Mario đ±
Nexustwins Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) Gymmt fast Ă€n att det lĂ„ter som det gör. . Ett stort plus för att han kunde hela. đł -------------------------------------------------------------- NĂ„ra stycken med förbundna pĂ„ piano hĂ€r dĂ„ ^^. http://video.google.com/videoplay?docid=42...7181561&q=Mario Redigerat 6 mars 2006 av xdjs
JÀrven Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) Nintendo-generationen! Suck..!! Ps. Gitarristen var bÀst! Ds. Redigerat 7 mars 2006 av JÀrven
El Gatto (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Jean Baudin heter killen, spelar i ett band som heter nuclear rabbit! Det finns lĂ€nkat frĂ„n hans sida till hans myspace, dĂ€r finns det lite andra soloprylar har bara lyssnat lite grann men helt bortgjord Ă€r han inte!! www.jeanbaudin.com www.nuclearrabbit.com Basarna byggs av Conklin (www.conklinguitars.com). De bygger Ă€ven en hel del andra instrument typ urballade 9-strĂ€ngade gitarrer!! och dĂ„ snackar vi inte oktavstrĂ€ngar..... đ Cheers
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.