Jump to content
Annons

Studiofestival - Del 2 - Bästa introt


Neko

Recommended Posts

Tusan, måste sova snart, men kan inte låta bli att säga välkommen till tävlingen! Och lägga in dig i listan över anmälda. 😉 (Hemma igen på fredag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 130
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag anmäller mig med reservation för att jag inte kommer att få något gjort så att jag slipper hemska och sårande kommentarer från Dbd sen 😉

Haha tror du va.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dbd... ska inte du också va med? 🙂 Det vore kul... du kan väll få ihop nåt fint med tanke på din underbara studio! 😉 Lycka till allihoppa!

Nej jag förklarade precis till Neko, som också tyckte att jag skulle vara med, att jag inte kan göra musik på deadline. Det funkar inte för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Upplever ibland samma problem dbd, speciellt när det är under vissa krav. Märkte jag förra tävlingen... Har dock ett bidrag klart till denna. 😛

Anmält dig Pluffo, samt uppdaterat listan lite. 20 Deltagare. Om hälften lämnar in bidrag så är det nästan så att vi har en semifinal + final. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan! Deadline börjar närma sig och jag har inte...ens...börjat....tänka!

Såg på curlingföräldrar idag att uttråkning skapar kreativitet, min teori är att deadlines skapar kreativitet, så jag ska fanimej vänta tills den 5:e med att sätta igång...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det lät nästan onödigt krångligt. Jag gör det enkelt för dig. Du får en unik deadline. DU och ingen annan ska göra ett intro till den 2:a!! :rolleyes: nu ökar pressen va?

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när det mindre än en vecka kvar till röstningen börjar så kan jag meddela att deltävling 3 inte kommer hållas av mig, men efterföljaren är "utsedd" och kommer kanske presentera sig så småningom. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när det mindre än en vecka kvar till röstningen börjar så kan jag meddela att deltävling 3 inte kommer hållas av mig, men efterföljaren är "utsedd" och kommer kanske presentera sig så småningom. 😉

trevligt

ser fram mot nästa del 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Grahn: Du är så välkommen! Lycka till!

Pluffo: Det gör jag med 😱

Tror nog att vi börjar få lite ruljans på detta. Det blir ju minst 3 tävlingar, och det är inte så illa pinkat. Tackar Roffe som satte igång allt detta! 😳

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Heh. Det roliga med den här tävlingen är ju att bidraget inte nödvändigtvis måste vara bra, utan det ska snarare lämna lyssnaren i ett "vafan-va-det-där-va-hände-egentligen-hur-går-fortsättningen-då-state-of-mind". 😏 Man behöver ju inte alls tycka att låten är varken musikaliskt eller ljudtekniskt bra för att uppleva en sån känsla. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ser det ut med uppslutningen Neko?

Själv är jag fantastiskt sent ute. Det blir en sen natt inatt....nåja - räknar med att vara klar innan deadline dock. Puh - tufft, men det var väl jag som nånstans här på forumet sa att tidspress tvingar fram kreativitet.... vilket skitsnack.... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara meddela alla som ska lämna in bidrag att jag helst har dem innan 22.00 på söndag kväll, annars hinner jag nog inte lägga upp allting förrän måndag kväll. så. 6/6 22.00. Det är inte lång tid kvar nu, så skynda er att få färdigt era bidrag! 😆

[Och nej, detta är inte en bump, tråden låg redan näst högst upp på listan...]

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara meddela alla som ska lämna in bidrag att jag helst har dem innan 22.00 på söndag kväll, annars hinner jag nog inte lägga upp allting förrän måndag kväll. så. 6/6 22.00. Det är inte lång tid kvar nu, så skynda er att få färdigt era bidrag!  😄

[Och nej, detta är inte en bump, tråden låg redan näst högst upp på listan...]

Åhh... jag som hade räknat med till kl 23.59 imorgon! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gallupparna skapade. Men måste först godkännas av ADMIN. Så, vi får troligen glatt vänta tills imorgon innan röstningen kan ta fart.

För att kunna rösta i tävlingen måste du ladda hem alla demolåtar. Du hittar dem HÄR. Lyssna på ALLA bidrag och rösta i båda Gallupparna.

Filen är strax under 8mb.

Röstningen upphör den 13:e Juni (Då finalen startar. Finalen avslutas den 18, då vinnaren utses)

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gallupparna skapade. Men måste först godkännas av ADMIN. Så, vi får troligen glatt vänta tills imorgon innan röstningen kan ta fart.

som att du inte visste det innan du skapade trådarna 😛

Allvarligt talat så hade glömt bort att det var så. Och för de som undrar varför länkarna inte funkar på startsidan, så har de sin förklaring här.

Link to comment
Dela på andra sajter

aha... 😛

Jo, det var tänkt att det bara var du som skulle ta åt dig 😄... Nae... men om du hungrar, ta hem bidragen. De finns ju att ta hem. Se posten ovan eller första posten i denna tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nae... men om du hungrar, ta hem bidragen. De finns ju att ta hem. Se posten ovan eller första posten i denna tråd.

redan gjort, och måsta säga att jag blev besviken över den musikaliska förmågan som utspelar sig i bidragen ... det verkar inte finnas några "intro" individer på detta forum 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nae... men om du hungrar, ta hem bidragen. De finns ju att ta hem. Se posten ovan eller första posten i denna tråd.

redan gjort, och måsta säga att jag blev besviken över den musikaliska förmågan som utspelar sig i bidragen ... det verkar inte finnas några "intro" individer på detta forum 🙁

Så du menar egentligen den musikaliska oförmågan? 😲 Jag tyckte visst då det fanns ett och annat bidrag som gav mersmak... :rolleyes:

Så vad gäller för tävlingsdeltagarna? Självklart att man inte får rösta på sig själv, men ska regeln vara att rösta blankt för enkelhetens skull kanske? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...