Jump to content
Annons

Studiofestival - Del 2 - Bästa introt


Neko

Recommended Posts

Tja, du kan ju rikta in dig på att inte vinna... om du vill... jag tänker inte hindra dig. Men det verkar som om du kommit på bättre planer.

Lycka till med låten! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 130
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tja, du kan ju rikta in dig på att inte vinna... om du vill... jag tänker inte hindra dig. Men det verkar som om du kommit på bättre planer.

Lycka till med låten! 🙂

Neej.. så klart jag fixar en låt 🙂

börjar nu 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Viktor=Anmäld

Vi har nu 12 anmälda till tävlingen. Fått in en del bidrag redan faktiskt, så det blir minst en röstning. 😉

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev ju ett svar här? 😆

Hur som helst. Tanken är att så länge jag får in 10 bidrag eller färre, så skall dessa gå in under en och samma gallup. Om jag får in 11+ skall dessa delas så jämt som möjligt mellan 2 olika gallupar.

Men om det finns ett önskemål om att det skall vara 2 delfinaler redan från början så kan det enkelt ordnas. Men det får ni som deltagare och röstare avgöra. Sätt igång och tyck!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter kul, lite trist med 30s regel med tanke på oss sångare.

det är få intro som innehåller sång dom första 30s.

Måste man börja låten från början eller kan man ta ett

intressant parti vilket som bara det inte innehåller delar av refrängen? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl en hel del intron som innehåller sång. Kan vara en del av versen iofs, men det är ju svårt att skilja åt. Refräng vill jag dock undvika, och 30 sekunder är till för att skapa en intressant begränsning som pressar deltagarna att göra det riktigt spännande. Jag tror nog du kan få med ett bidrag med sång.

Ska jag anmäla dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev ju ett svar här?  :rolleyes: 

Tänkte att du kanske hade ändrat dig lite när

vi har blivit några stycken.... 😉 Men jag yrade

kanske lite... sorry.... 😄

Jag tycker att vi skulle kunna dra ut på tävlingen lite men

å andra sidan kan det bli konstiga grupper om dom blir

ojämna oså... 😮 Eller... aja gör som du/ni vill

jag ställer upp på allt... 🙂

/ViktorDenStore

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG SKA OCKSÅ BÖRJA MISSBRUKA B-KNAPPEN.

😆

isf ska ja börja missbruka I-knappen

🙂 Den är också grym.

SAMT DENNA

hehe...

sen kan man ju alltid abusa färger...

sen finns ju de ultimata..

kombination av allting

btw... dbd... vet du va sköldpaddans största svaghet e?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du.. Neko, om man anmäler sig men inte hinner bli färdig med något bidrag, vad blir då straffet? 😄 Dvs annat än att man diskas/förlorar... 😕

Om det inte blir värre än så då önskar jag oxå anmäla mig, i hopp om att jag hinner få med något.... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du.. Neko, om man anmäler sig men inte hinner bli färdig med något bidrag, vad blir då straffet? 🙂 Dvs annat än att man diskas/förlorar... 😕

Om det inte blir värre än så då önskar jag oxå anmäla mig, i hopp om att jag hinner få med något.... 🙂

Du kommer helt enkelt inte med i röstningen, sen får du stå i skamvrån tills röstningen är över 😄 .

Allvarligt talat, alla som vill får ställa upp, hinner ni inte så gör ni inte. Jag anmäler dig på riktigt, och lämnar du in ett bidrag så gör du det. Jag vill bara se maxantalet låtar som kommer med.

Mort3, Pepelogu. Ni är också anmälda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Anmäl mig också. Hoppas att du står ut med att jag i så fall skickar filen till dig direkt, har inga andra möjligheter.

Synd att jag såg inbjudan så sent, men jag ska försöka hinna,trots jobb hela veckan inkl.helgen.

Vad ionnebär _ingen mp3 tag _ ? Att man inte ska döpa låten med sitt namn då eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inga problem, och du har nog fattat det hyfsat korrekt med tagningen. Det skall altså inte finnas någonbifogad information om upphovsmannen till låten i själva låten. (T.ex gör man det genom att högerklicka på en fil i winamp och skriva i massa saker)

Skickat ett PM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...