Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nejmen sedÀr! DÀr kan jag kanske fÄ lite bra information trots att jag inte Àr trummis. "Taktteori" och dylikt.

Postat

Najs! 😆

Postat

What a great julklapp 😏

Tack sÄ jÀttemkt... suverÀnt!

Som det ser ut nu sĂ„ verkar det ju vara gratis, men hur kommer det funka sen? Det lĂ„ter ju för bra för att det ska vara sant om det Ă€r gratis... 😆

.Viktor

Postat

Som ni kanske mÀrker sÄ uppdaterar vi hela tiden. Ni som Àr studioinriktade, men gillar att lÀsa trumtidningar pÄ svenska av klass, vad har ni för önskemÄl?

Postat

JÀttebra, lÀsvÀrt och intressant! En fundering bara: MÄlgruppen torde vara musiker och inte trummisar, eller hur? Det Àr ju alldeles för mycket text och pÄ tok för lite bilder för att trummisar skall kunna tillgodogöra sig materialet. För musiker finns dock mycket att hÀmta.

Postat
JÀttebra, lÀsvÀrt och intressant! En fundering bara: MÄlgruppen torde vara musiker och inte trummisar, eller hur? Det Àr ju alldeles för mycket text och pÄ tok för lite bilder för att trummisar skall kunna tillgodogöra sig materialet. För musiker finns dock mycket att hÀmta.

Hur förklarar du dĂ„ att alla vi som skriver Ă€r trummisar? 😳

• 4 veckor senare...
Postat

Hur förklarar du dĂ„ att alla vi som skriver Ă€r trummisar? 🙂

Jag vet inte. Hur förklarar Ni det?

Postat
Nu har vi en massa nytt material uppe, och uppdaterar ca en gÄng om dagen. Det ni! Enjoy osv.

OjdĂ„! Blir det inte lite konstigt med bĂ„de kommatecken och "och"? Du var trummis, va? 🙂

Postat
OjdĂ„! Blir det inte lite konstigt med bĂ„de kommatecken och "och"? Du var trummis, va? 🙂

Börjar du tappa stinget, Wonderboy? BÀttre Àn sÄ dÀr kan du vÀl?

Postat

Jag tror visst nÄgon hÀr pÄ forumet Àr lite bitter över att trummisen i bandet fÄr alla snygga tjejer efter spelningarna..

Inga namn... 😉

• 6 Ă„r senare...
Postat

😄😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.