laregina (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Tjingeling pÄ er... Jag hamnade hÀr dÄ jag behöver lite hjÀlp med min Kurzweil men jag spelar Àven in musik och skriver lÄtar och hÀr verkar vara ett trevligt stÀlle att snacka musik pÄ. Jag har sysslat med musik hela livet, gÄtt musikgymnasium, jobbat pÄ bl.a BorÄs musikskola men Àven gjort en del solo projekt och inspelningar. Har Àven sysslat lite med promotion av frÀmst tjejbaserade band eller band dÀr kvinnor Àr frontfigur. Det finns liksom inte sÄ mycket tjejer inom branschen sÄ jag hjÀlpte mig sjÀlv nÀr jag hjÀlpte andra att fÄ t.ex. radiospelningar. Det senaste jag gjort Àr att undervisa barn och ungdomar i olika instrument och jag jobbar pÄ en julskiva. Ett annat intresse Àr muskelbilar, bygger en 75 Firebird frÄn grunden och likt TACS forum (Trans am) verkar det inte finnas sÄ mÄnga tjejer hÀr men nu har ni en till.. HÀlsningar Linda
laregina (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Tackar! SÄ var Àr bÀsta trÄden att fÄ hjÀlp med synthen? AllmÀnt?
Linus Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Skapa en ny trÄd under Studioutrustning/Instrument och förklara ditt problem dÀr, sÄ kan det nog lösa sig.
djonas Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 VĂ€lkommen hit! Kul med fler tjejer pĂ„ forumet. đ Mvh / djonas
Nexustwins Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Shoo manen eller kan man sÀga sÄ till en tjej??
laregina (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Shoo manen eller kan man sĂ€ga sĂ„ till en tjej?? - Vad sĂ€gs om Kvinnan med stort K! đ Tackar för det varma mottagandet!!!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Postat 17 december 2005 Shoo manen eller kan man sÀga sÄ till en tjej?? Till en hÀst kanske...
Majken Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Muskelbilar och Kurzweilsyntar? LÄter som en osund blandning, du kommer definitivt att trivas hÀr pÄ forumet. VÀlkommen! /Majken
Pedda P Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 HallĂ„ eller..... Mera BorĂ„sare i forumet....trevligt!! VĂ€lkommen..... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.