Jump to content
Annons

Hur mÄnga medlemmar har forumet?


flintan

Recommended Posts

Annons

TÀnk nu pÄ att det Àr mÄnga som registrerat sig men inte skrivit nÄgot, och mÄnga som har slutat hÀnga hÀr. Den verkliga siffran Àr nog mycket lÀgre Àn sÄ. Du fÄr kanske klura pÄ om du ska göra nÄgon grÀnsdragning.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Om du listar medlemmar och sorterar pÄ antal gjorda inlÀgg i omvÀnd ordning, sÄ ser du att de första 1600-nÄnting medlemmarna i listan har gjort 0 inlÀgg. DÀrefter kommer en dröse som gjort 1 inlÀgg... osv.

https://www.studio.se/index.php?&act=Memb...y=posts&st=1600

Ändra sista siffran 1600 i lĂ€nken för att snabbt hoppa hit o dit.. 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Mmm, jag ska vara lite trĂ„kig och hĂ€vda att de aktiva medlemmarna Ă€r strax över 600 stycken...  😳

Tror det ligger nÄgonstans dÀr jag med, frÄgan Àr hur mycket det skiljer sig frÄn andra forum.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag Àr bara en... (fast jag Àr ju mest aktiv i OT och det rÀknas ju inte....)

PÄtal om det... Kan inte du slÀnga upp nÄgot pÄ demoforumet? Jag har aldrig hört dig! Vore kul....

Var du glad för det... Just nu Àr det inte mycket som fungerar hÀr, ena hÄrddisken krÄnglar, kanske mÄste lÀmna in skiten. Skall formatera om den och se om jag kan fÄ liv i den sen kanske det kan bli nÄgot.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag Àr bara en... (fast jag Àr ju mest aktiv i OT och det rÀknas ju inte....)

PÄtal om det... Kan inte du slÀnga upp nÄgot pÄ demoforumet? Jag har aldrig hört dig! Vore kul....

Var du glad för det... Just nu Àr det inte mycket som fungerar hÀr, ena hÄrddisken krÄnglar, kanske mÄste lÀmna in skiten. Skall formatera om den och se om jag kan fÄ liv i den sen kanske det kan bli nÄgot.

😄 synd att behöva vĂ€nta... 🙁 ja vill oxĂ„ höra 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad.

OjdĂ„! 😄

Ballt! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad.

Wow, det var en hel del. Betydligt fler Àn jag hade vÄgat gissa pÄ!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad.

Wow, det var en hel del. Betydligt fler Àn jag hade vÄgat gissa pÄ!

Tjosan. Men tror förhĂ„llandet i denna frĂ„ga ligger pĂ„ registerade anvĂ€ndare, eftersom det vĂ€l endast Ă€r de som kan rösta? Är sĂ„ fallet sĂ„ mĂ„ste man börja fundera lite. Men 32000 i mĂ„naden. Det Ă€r mycket bra!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FörhÄllandet brukar nog vara dÀrikring. Men min upplevelse Àr att Studio Forum Àr ovanligt vÀlindexerat hos Google. Vi ligger pÄ drygt 32 000 unika besökare per mÄnad.

Detta kan slÄ tillbaka pÄ en ska ni veta. En av sÀljarna pÄ ACG dÀr jag jobbar snubbla över JobbtrÄden under en googling dÀr jag utalade mig sÄ hÀr:

"Tillverkar Klichér till tampotryck pÄ ACG systems i BorÄs. RÀtt kul men jÀvligt körigt."

Sedan dess har kommentarer som "Har du det körigt?" samt anmĂ€rkningar pĂ„ min Avatars tomteluva duggat tĂ€tt. 😄 Men den sĂ€ljaren ska fĂ„ igen i pĂ„sk. Photoshop is my weapon.

Annars var det riktigt kul att höra att sajten fĂ„r runt 32 000 pers per mĂ„nad 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

GÄr det inte att lÀgga till en raderings funktion pÄ sidan? Typ den raderar alla som inte har varit inne pÄ tvÄ mÄnader. Den kanse kan skicka ett mail sÄ har man ett antal dagar att logga in innan kontot raderas.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Lite kÀnsligt med att bara ta bort konton sÄdÀr. Det gjordes en liten rensning av de som hade registrerat sig ett Är tillbaka (var dÄ Ärskiftet 2004/2005) och som inte hade postat nÄgot.

För hand?.. Är inte det jobbigt ? 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

En "raderingsfunktion" vore sÀkert bra. Men vid registrering mÄste man ju bli meddelad om detta. Sen bör tiden vara lite lÀngre Àn 2 mÄnader ocksÄ.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Lite kÀnsligt med att bara ta bort konton sÄdÀr. Det gjordes en liten rensning av de som hade registrerat sig ett Är tillbaka (var dÄ Ärskiftet 2004/2005) och som inte hade postat nÄgot.

Det Àr det. Senast idag (faktiskt! och med handen pÄ hjÀrtat enda gÄngen) fick jag ett brev frÄn en kille som reggade sig i början av januari 2004 och inte hade varit inne pÄ "ett tag". Nu ville han tillbaka, men kunde inte logga in. Kontot hade raderats.

Ska tillÀggas att endast konton som hade 0 inlÀgg och inte varit inloggade pÄ 1 Är raderades.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Detta kan slÄ tillbaka pÄ en ska ni veta. En av sÀljarna pÄ ACG dÀr jag jobbar snubbla över JobbtrÄden under en googling dÀr jag utalade mig sÄ hÀr:

"Tillverkar Klichér till tampotryck pÄ ACG systems i BorÄs. RÀtt kul men jÀvligt körigt."

Sedan dess har kommentarer som "Har du det körigt?" samt anmÀrkningar pÄ min Avatars tomteluva duggat tÀtt.

😄 Jag tĂ€nkte pĂ„ det dĂ„ nĂ€r jag lĂ€ste den meningen för lĂ€nge sedan - tĂ€nk om arbetsgivaren skulle se det inlĂ€gget! Jobbigt. Men som du sĂ€ger - man kommer lĂ„ngt med lite kreativ bildbehandling...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...