Jump to content
Annons

Demolåten i Logic Pro 7


wonderboy

Recommended Posts

Jag har hört några demolåtar som skall visa vad olika musikprogram kan göra i mina dagar. Inte så jättemånga, kanske en 5 - 6 stycken genom åren.

Demolåten i Logic knäcker mig! Fasiken, vad fräckt allt låter! Krispighet är bara förnamnet! Sicka loopar, sicka synthar! Sicket sångljud! Gitarrerna är ett kapitel för sig. Om man går in i mixern och mutar Guitar Rig så visar det sig att elgitarrerna är lineade. Guitar Rig gör hela jobbet! Aaah, Sehr Schön!

Om Du inte lyssnat så gör det! Visst är det en demolåt, det brakar, svischar, panoreras, sveps och smäller överallt i ljudbilden men vad skönt det gör det! Man blir näst intill hysterisk när man tänker på möjligheterna. Sen inser man att man är en liten ljudlärare som hittills inte har haft tid att sitt ner mer än ett par timmar under de tre månader vi hittills har haft programmet. Men, men det kommer väl en dag.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vad är det för demolåt??? hmm......har Logic, men ingen demolåt vad jag vet.....dessutom har jag inte guitarrig!?!?

Är det någon demo som följer med Guitar rig eller??? **undra** Man blir ju lite nyfiken..... 😕

När Du köper Logic följer det med, åtminstone en, demolåt. Efter Du har installerat 7.0 så letar Du upp demolåten på DVD:n och lägger in den på Din ljudhårddisk. Jag tror det kan finnas mycket där att "låna"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...