Jump to content
Annons

Hörlurar till Playstation och sånt


giggsy

Recommended Posts

En polare behöver lurar för att kunna lira Playstation, kolla filmer, lyssna på White Lion och annat när resten av familjen kvartar.

Han vill alltså ha fräckt ljud med tung botten. Neutrala lurar göra sig icke besvär. Slutna lurar är väl bäst i det här fallet.

Han säger sig ha 2000:- att lägga ut.

Förslag???

/giggsy

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

vill han ha mycket basljud så kan han ju köpa Koss the plug för 200:- Med dom så känns basen nästan i bröstet. Däremot har dom inte så mycket diskant.

För 2000:- så blir det nog svårt att hitta ett par hörlurar som inte är hyffsat neutrala.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fräcka lurar kostar mer? Då tar jag tacksamt emot tips på neutrala lurar också.

Är Koss bekväma för en längre tids användning? Han lär ju sitta några timmar då och då...

Philipslurar är inte min starka sida heller. Jobbar i studio med enbart Sennheiser och AKG. Inget jag skulle vilja ha hemma dock... 😉

/giggsy

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

För spel är det tok-roligt att ha surround-lurar! Det finns lurar som har 3 st små membran per hörlur så att om ljudet i TV-spelet

kommer snett bakifrån så låter det precis som om ljudet kommer snett bakifrån och därmed ökas spelkänslan med 100%... minst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Tyvärr inte när det gäller surround, gäller det vanliga är dock dessa tipsen för slutna!

Beyer DT-250 för 995:- i Sverige är kanon-lurar eller AKG 271-Studio à 1400:- ifrån Tyskland!

Dom allra bästa under kanske några månadslöner är Sennheisers HD-650 som kostar 2588 på fyndbörsen, fast dom är öppna

men så väldigt mycket låter dom ju knappast, man kan dock inte använda dom om man ska spela in i en mikrofon!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...