Jump to content
Annons

Studio T-shirts eller vanliga tröjor...


Sonefors

Recommended Posts

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hasselhoff är coachen för det tyska landslaget i Dodgeball. En bra kille som man bör känna till om man är sportintresserad.

/Majken

hehe. Ser man inte att det är Hasselhoff får man antingen sin Studioprenumeration i födelsedagspresent från mamma eller så tog barnen med sig TVn när de flyttade.

jerker: snygga tryck. Hur får du så snygga enfärgsbilder? Ritar du själv eller thresholdar du smart?

Redigerat av MusicGene
Link to comment
Dela på andra sajter

där har du nåt att fundera på 🙂

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 🥰

Hasselhoff... är det nån innan min tid? 😏

Haha... Hasselhoff - looooosern från Bay Watch!

Har ni inte sett det gamla klippet som nu går som reklam för jag-vet-inte-vad på MTV där han står och gapar:

-"I was looking for freeeeedom..."

Så dj-vla hemskt! 🥰

edit: fan ierker, berätta nu hur man lägger texten så snyggt efter tröjans konturer... 🥰

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

där har du nåt att fundera på 🥰

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 🥰

Hasselhoff... är det nån innan min tid? 😏

innan din tid?... tjaa... herr hasselhof ser man ju på tv var dag tycker jag...

men... viktor kollar ju bara på nike, musikbussen och annat trams 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

musicgene: tackar! 😏

bäst blir de nog om man illustrerar av allt sammans... men jag är så kass på illustrator, så jag kör threshold och efterarbetar manuellt... ta bort allt småkraffs som uppstår och målar om lite detaljer på känn (ibland försvinner ju sånt man helst vill ha kvar, och tvärtom)

inte så svårt, men de blir en hel del zommande 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

där har du nåt att fundera på 🙂

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 🥰

Hasselhoff... är det nån innan min tid? 😏

innan din tid?... tjaa... herr hasselhof ser man ju på tv var dag tycker jag...

men... viktor kollar ju bara på nike, musikbussen och annat trams 🥰

Min TV-lista:

HippHipp

Kalles klätterträd

Slut...

🥰 Därav varför jag inte har sett honom...

Link to comment
Dela på andra sajter

hacke: klipp och klistra 🥰

eller inte riktigt... beror på vad du ska göra... om du inte använder svart och vitt så kan man ju göra en rätt bra illussion genom att jobba med olika opaciteter...

på den här klippte jag sönder bilden där det var stora veck, bara för att jag störde mig på att trycket såg så platt ut och som om de låg utanpå tröjan, på nåt konstigt sätt...

sen är det bara att flytta den bortklippta delen dit det ser bra ut 🥰 i det här fallet neråt och höger

(man kanske ska börja hålla PS kurser? 😏)

edit: kanske inte så bra förklarat 🥰 säg till om du inte får till de...

Redigerat av ierker
Link to comment
Dela på andra sajter

på den här klippte jag sönder bilden där det var stora veck, bara för att jag störde mig på att trycket såg så platt ut och som om de låg utanpå tröjan, på nåt konstigt sätt...

sen är det bara att flytta den bortklippta delen dit det ser bra ut :rolleyes: i det här fallet neråt och höger

Ahh. Ok, det där klarar av. Jag trodde det fanns någon mer fänsi funktion för det som jag missat. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket bra och roliga förslag tycker ja... 😆

Fast vi vill väl ha fler förslag??...

Sen gäller det väl bara att samla alla förslag, göra en

zip fil och sen startar vi en Gallup 😆

mvh

Sonefors

Link to comment
Dela på andra sajter

skoj med tröjjor 😄

slängde ihop ett litet förslag på upplägg jag å...

studio1.jpg

denna är favoriten!! Den har allt, underbara färger, skön mick och liten logga. Superb.

Redigerat av Eliasson
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...