Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted
Haha.. Viktor, nu VET vi att du är gay!! 🥰

edit: och detta skrev jag INNAN du lade ut den sista med I-Love-Olsberg... oohh, spookey. 😕

hahahaha!!!

Sköna sjöööörts förresten gubbs 🥰

Annons
  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

inte för att vara sån, men ska man trycka nått så trycker man det uppe på bröstet, inte nere vid naveln. Det blir ju skitfult att ha tryck på hela t-shirten.

Posted
Haha.. Viktor, nu VET vi att du är gay!! 🥰

edit: och detta skrev jag INNAN du lade ut den sista med I-Love-Olsberg... oohh, spookey. 😕

hahahaha!!!

Sköna sjöööörts förresten gubbs 😄

🙂 Tax-så mkt... 🥰

Posted (edited)

slängde ihop en till 😄

studio2.jpg

studiologan blev lite felplacerad, men skit samma 😲

Edited by ierker
Posted (edited)

där har du nåt att fundera på 🙂

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 😉

Edited by ierker
Posted

Hasselhoff är coachen för det tyska landslaget i Dodgeball. En bra kille som man bör känna till om man är sportintresserad.

/Majken

Posted (edited)
Hasselhoff är coachen för det tyska landslaget i Dodgeball. En bra kille som man bör känna till om man är sportintresserad.

/Majken

hehe. Ser man inte att det är Hasselhoff får man antingen sin Studioprenumeration i födelsedagspresent från mamma eller så tog barnen med sig TVn när de flyttade.

jerker: snygga tryck. Hur får du så snygga enfärgsbilder? Ritar du själv eller thresholdar du smart?

Edited by MusicGene
Posted (edited)

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 🥰

Hasselhoff... är det nån innan min tid? 😏

Haha... Hasselhoff - looooosern från Bay Watch!

Har ni inte sett det gamla klippet som nu går som reklam för jag-vet-inte-vad på MTV där han står och gapar:

-"I was looking for freeeeedom..."

Så dj-vla hemskt! 🥰

edit: fan ierker, berätta nu hur man lägger texten så snyggt efter tröjans konturer... 🥰

Edited by hackeman
Posted
där har du nåt att fundera på 🥰

edit: kanske inte syns så bra på lågupplöst bild, men det är hasselhoff om det hjälper 🥰

innan din tid?... tjaa... herr hasselhof ser man ju på tv var dag tycker jag...

men... viktor kollar ju bara på nike, musikbussen och annat trams 🥰

Posted

musicgene: tackar! 😏

bäst blir de nog om man illustrerar av allt sammans... men jag är så kass på illustrator, så jag kör threshold och efterarbetar manuellt... ta bort allt småkraffs som uppstår och målar om lite detaljer på känn (ibland försvinner ju sånt man helst vill ha kvar, och tvärtom)

inte så svårt, men de blir en hel del zommande 🥰

Posted

innan din tid?... tjaa... herr hasselhof ser man ju på tv var dag tycker jag...

men... viktor kollar ju bara på nike, musikbussen och annat trams 🥰

Min TV-lista:

HippHipp

Kalles klätterträd

Slut...

🥰 Därav varför jag inte har sett honom...

Posted (edited)

hacke: klipp och klistra 🥰

eller inte riktigt... beror på vad du ska göra... om du inte använder svart och vitt så kan man ju göra en rätt bra illussion genom att jobba med olika opaciteter...

på den här klippte jag sönder bilden där det var stora veck, bara för att jag störde mig på att trycket såg så platt ut och som om de låg utanpå tröjan, på nåt konstigt sätt...

sen är det bara att flytta den bortklippta delen dit det ser bra ut 🥰 i det här fallet neråt och höger

(man kanske ska börja hålla PS kurser? 😏)

edit: kanske inte så bra förklarat 🥰 säg till om du inte får till de...

Edited by ierker
Posted
på den här klippte jag sönder bilden där det var stora veck, bara för att jag störde mig på att trycket såg så platt ut och som om de låg utanpå tröjan, på nåt konstigt sätt...

sen är det bara att flytta den bortklippta delen dit det ser bra ut :rolleyes: i det här fallet neråt och höger

Ahh. Ok, det där klarar av. Jag trodde det fanns någon mer fänsi funktion för det som jag missat. 😏

Posted

Hacke: i Photoshop CS2 så finns ju en funktion som heter Warp som funkar rätt bra för t.ex tröjveck eller för att lägga en platt text på nått runt (typ tatuering eller tryck på cylinder)

Posted

Hasselhoff borde lagt av efter Nightrider 😛. Den serien, förövrigt, hade jävligt fet introlåt 🙂

/Daniel

Posted

Mycket bra och roliga förslag tycker ja... 😆

Fast vi vill väl ha fler förslag??...

Sen gäller det väl bara att samla alla förslag, göra en

zip fil och sen startar vi en Gallup 😆

mvh

Sonefors

Posted
Hacke: i Photoshop CS2 så finns ju en funktion som heter Warp som funkar rätt bra för t.ex tröjveck eller för att lägga en platt text på nått runt (typ tatuering eller tryck på cylinder)

Åh? Måste testa. Tack för tipset. 🙂

Posted (edited)
skoj med tröjjor 😄

slängde ihop ett litet förslag på upplägg jag å...

studio1.jpg

denna är favoriten!! Den har allt, underbara färger, skön mick och liten logga. Superb.

Edited by Eliasson
Posted
skoj med tröjjor 😄

slängde ihop ett litet förslag på upplägg jag å...

studio1.jpg

denna är favoriten!! Den har allt, underbara färger, skön mick och liten logga. Superb.

Håller med, denna är totalt klockren!

Posted

japp, den är snyggast men jag tycker citatet ska bort och texten "so what do you think?" bytas ut mot något roligare.

Posted

man får tacka 😆

Förslaget är rätt snabbt ihopslängt, så texterna känns inte så genomtänkt kanske 🙂

Kanske kan ta och slänga ihop nåt nytt...

Nån som har förslag på text?