Greve_Adrian Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 Hej alla glada! Jag har kollat runt lite och funnit ut att Behringer Truth B2031A skulle passa mig. Men som det ser ut nu har jag ingen plats att ställa dom på så jag skulle vilja veta om, och i så fall på vilket sätt man kan få upp dom på väggen. Sett lite olika fästen men vet ej vilka som passar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexfree Posted September 9, 2005 Share Posted September 9, 2005 har för mig att biltema, clasohlson, netonnet har bra priser på högtalarfästen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greve_Adrian Posted September 13, 2005 Author Share Posted September 13, 2005 Tack för köptipsen! Men jag undrar fortfarande hur man kan få fast dom. Funkar det med en sådan man skruvar fast högtalaren i, (med flera adaptrar så man kan ställa in storlek) -eller ska det vara en ett par som man ställer på högtalarna på (justerbara för rätt storlek)? /T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bone Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Personligen så skulle jag köpa de som man ställer högtalaren på. Men det är bara för att jag inte skulle vilja borra i mina högtalare. Om du är nervös att de ska trilla av så ha spännband runt högtalaren och fästet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bone Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Fast efter min tråd om Placering av monitorer och Claes extremt utförliga svar så skulle det väl vara bäst att inte ha monitorerna på väggfäste. Utan komma på någon bättre lösning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
airgo Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 otroligt bra högtalare det där.. man kan lyssna på vad som helst och allt låter mysigt och trevligt för öronen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greve_Adrian Posted October 11, 2005 Author Share Posted October 11, 2005 Verkar jobbigt (och dyrt) med alla placeringar å dämpningar, speciellt när man knappt har plats i rummet själv 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greve_Adrian Posted October 11, 2005 Author Share Posted October 11, 2005 otroligt bra högtalare det där.. man kan lyssna på vad som helst och allt låter mysigt och trevligt för öronen 🙂 ajajaj, hoppas bara det går och lyssna på lite farlig metal utan att det blir mysigt 🙂😉🙂 har inte haft tid att lyssna på dem en lägre tid så ja hoppas de ska va bra även vid en stunds lyssnande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
airgo Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Greve_Adrian Du det e tveksamt 😉 glöm inte att dämpa bakom högtalarna föresten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greve_Adrian Posted October 11, 2005 Author Share Posted October 11, 2005 (edited) attans, bäst att sälja nåra obrukbara skivor och instrument 😉 tur att man gör endel synt så man kan behålla något 🙂 ska införskaffa några av de saker man såg där på andra tråden med lite råd, om man har råd 🙂 Edit: kom ihåg alla ord... Edited October 11, 2005 by Greve_Adrian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts