Jump to content
Annons

Väggfäste, Behringer Truth B2031A


Greve_Adrian

Recommended Posts

Hej alla glada! :rolleyes:

Jag har kollat runt lite och funnit ut att Behringer Truth B2031A skulle passa mig.

Men som det ser ut nu har jag ingen plats att ställa dom på så jag skulle vilja veta om, och i så fall på vilket sätt man kan få upp dom på väggen. Sett lite olika fästen men vet ej vilka som passar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack för köptipsen! Men jag undrar fortfarande hur man kan få fast dom.

Funkar det med en sådan man skruvar fast högtalaren i, (med flera adaptrar så man kan ställa in storlek)

24480-000-55.jpg

-eller ska det vara en ett par som man ställer på högtalarna på (justerbara för rätt storlek)?

l093963.jpg

/T

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen så skulle jag köpa de som man ställer högtalaren på. Men det är bara för att jag inte skulle vilja borra i mina högtalare.

Om du är nervös att de ska trilla av så ha spännband runt högtalaren och fästet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
otroligt bra högtalare det där.. man kan lyssna på vad som helst och allt låter mysigt och trevligt för öronen 🙂

ajajaj, hoppas bara det går och lyssna på lite farlig metal utan att det blir mysigt 🙂😉🙂

har inte haft tid att lyssna på dem en lägre tid så ja hoppas de ska va bra även vid en stunds lyssnande.

Link to comment
Dela på andra sajter

attans, bäst att sälja nåra obrukbara skivor och instrument 😉 tur att man gör endel synt så man kan behålla något 🙂

ska införskaffa några av de saker man såg där på andra tråden med lite råd, om man har råd 🙂

Edit: kom ihåg alla ord...

Redigerat av Greve_Adrian
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...