Jump to content
Annons

Hur viktig är texten...


stajo

Recommended Posts

Låt oss säga såhär, att 1+1 ibland kan bli 3.

😳 Då menar jag:

En överjävligt bra text tillsammans med överjävligt bra musik kan tillsammans smälta ihop till något riktigt magiskt. Ungefär som tant Ezras äppelpaj tillsammans med vaniljsås kan vara godare än pajen eller såsen för sig. Däremot BEHÖVER inte en väl så schysst köttbit vara god tillsammans med vaniljsåsen...

En taskig text däremot med överjävligt bra musik, blir aldrig mer än så. Samma sak med en fantastisk text med ostämd gura och tamburin.

Och jag känner att jag börjar tappa tråden här....

😲

Hammagrella är emellertid som en smetig chokladsås på kokt piggvar eller nåt.... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Låt oss säga såhär, att 1+1 ibland kan bli 3.

🙂 Då menar jag:

En överjävligt bra text tillsammans med överjävligt bra musik kan tillsammans smälta ihop till något riktigt magiskt. Ungefär som tant Ezras äppelpaj tillsammans med vaniljsås kan vara godare än pajen eller såsen för sig. Däremot BEHÖVER inte en väl så schysst köttbit vara god tillsammans med vaniljsåsen...

En taskig text däremot med överjävligt bra musik, blir aldrig mer än så. Samma sak med en fantastisk text med ostämd gura och tamburin.

Och jag känner att jag börjar tappa tråden här....

😆

Hammagrella är emellertid som en smetig chokladsås på kokt piggvar eller nåt.... 😆

Så blir iaf dina saker Hammagrella! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...