Jump to content
Annons

Majken tar farväl av forumet...


Majken

Recommended Posts

Det har varit skoj att lära känna er alla men nu känner jag att jag inte orkar med längre. Jag tar alltså semester..

...I Grekland, två veckor. Ha det så bra här hemma i kylan och regnet 😉

Vi ses! 😉

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lyllo...

Glöm inte att ha på dig ---> 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Din lurifax, här satte man bananpurén i halsen och tänkte: -shitpommfritt, inte en till som lämnar vår lilla familj. Men du ville bara luras lite 😄

Nåja, instämmer i kören, ha det riktigt trevligt i solen ditt lyllo.

/Roffe i Regnet

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Majken, har de inte internet i detdäringa Grekland? Vad skall Du göra? Sola? Bada? Seriöst, det här är inte bra för Din cred! Jag har litat på Dig och Din studioglåmiga uppsyn! Nu tänker Du bli en såndäringa strandknutte med hawaiskjorta och bermudas, fy! Ha det gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har varit skoj att lära känna er alla men nu känner jag att jag inte orkar med längre. Jag tar alltså semester..

...I Grekland, två veckor. Ha det så bra här hemma i kylan och regnet :rolleyes:

Vi ses! 🙂

/Majken

HHHHAAAA de så Kuuuuul!

Trevflig resa!

Gör inget, jag inte skulle ha gjort! 🙂

Tack för alla glada inlägg i debatten! 😄

/He Hå

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta dig för alla läskiga typer som har en pil hängande över sig, för de har gulsot!

Det har jag sett på tv!

Kommer det en sån typ och vill hångla så säg bara att du måste gå på muggen, å sen piper du iväg som fan till hotellet och stänger in dig på tjottan!

/kloker

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...