dbd Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Antevante Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hahaha men vad i helvete!!!!!!!! 🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 HAHA!...Var ligger den?😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Hehe.. Back to roots if so to speak.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 ovanför 7-11 😉 Shanghaj eller så skulle jag gissa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fleffy Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Jag har sett den innan. Konstig kille... Har för mig den ligger i Japan eller nån stans däromkring. I Europa hade det garanterat blivit knas direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 He he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 Ovanpå sju-ielleven också... det bästa av två världar... Nästan så att de inte är roligt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 3 juni 2005 Dela Postat 3 juni 2005 WHAHAHAHAHAHA Shingshingarna e inte kloka :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Är ni säkra på att det inte är en retuscherad bild då? Förjävla knas annars... Men det finns väl folk till allt antar jag. Undrar om Hitler hade förbjudit techno i nazityskland förresten? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
polardark Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Ser ut som Korea.. dom är ju också lite smågalna 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Bilden är iaf tagen kring juletid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 4 juni 2005 Dela Postat 4 juni 2005 Vad är det för fel på Albert Hitler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Slår vad om att GB ligger bakom detta.... Förresten, ingen som tycker att TipTop påminner lite om ordet hottentott? Slump? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 juni 2005 Dela Postat 5 juni 2005 Hahaha! Lysande! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 3 september 2005 Dela Postat 3 september 2005 Cocktail show 😎 grymmt.. tanzen sie archennn.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Är ni säkra på att det inte är en retuscherad bild då? Förjävla knas annars... Men det finns väl folk till allt antar jag. Undrar om Hitler hade förbjudit techno i nazityskland förresten? 🙂 Han hade snarare propagerat för den tyska Technons överlägsenhet mot Detroitfjantarna 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Hej! dbd: hur gjorde du i initialskedet av denna verksamhet? Ansökte du om Starta Eget-bidrag, och i så fall, fick du det?? Har du även arbete i Sverige, och i så fall, hur beskattas arbeten i två olika länder nuförtiden av de svenska skattemyndigheterna? Har det någon betydelse hur länge du arbetar i de olika länderna årligen? Har du själv varit delaktig i inredningen av denna klubb interiört och exteriört? Vad satte du för medlemsavgift och hur många medlemmar finns det i dagsläget? Detta är intressanta frågor kring detta jag tror ni missat. 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Orden techno klubb fick mig att nappa. Men när jag så din logga så vet jag inte riktigt vad som hände . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Och nu har du blivit stämd 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Och nu har du blivit stämd 🙂 Finns det alltså en Gestapo biljardhall också? 😄 Haha! Sydkoreanerna har koll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 "The government will explain the sensitivity of the issue to the establishment owners, who are likely using Nazi-theme decor purely for commercial reasons, said Kim Euy-taek a Foreign Ministry spokesman." 😳 .. vem fan, av de som fortfarande har någon sans i sin skalle, vill gå in på en bar som har ett sånt tema? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 (redigerat) Man kanske skulle öppna ett hotell och döpa till The Shining? Eller bygga en lekpark i Malexander med Tony Olssons nuna på? Redigerat 8 september 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Är ni säkra på att det inte är en retuscherad bild då? Förjävla knas annars... Men det finns väl folk till allt antar jag. Undrar om Hitler hade förbjudit techno i nazityskland förresten? 😆 Han hade snarare propagerat för den tyska Technons överlägsenhet mot Detroitfjantarna 😱 Jag tror du fått det där om bakfoten nu serdu! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.