Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Allt står och dammar nu i väntan på flytt, men när allt är klart så kommer jag fortsätta med rockinfluerad musik med lite elektroniska inslag.

Ibland händer det att man kör lite mörkare stil, ambient industrial eller kanske något i chilloutväg.

Har m.a.o. inga permanenta projekt just nu.

Annons
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Just nu gör jag mest commersial trance. Jävligt sugen på att börja med hardstyle, saknar dock bra samplingar till det.

Tar gärna emot tips på bra hardstyle-samplingar!

Vad för slags samplingar tänkte du?

Posted
House, trance, techno, schranz, hardcore, dance, hands-up, ambient, chill out, psytrance, experimental, drum n bass, speed garage, hip hop, electro, synth pop, eurodance, industrial, acid, ibiza, breakbeat, 8-bit / c64 / bitpop, freestyle, happy harcore...

Jag är så mångsidig. Mest trance dock ;D

Försöker du styla?

Posted

Indiepop är för mig nån slags blandning av pop och electronica som oftast kan vara lite flummigt. Svår genre att bestämma, är väl lite löst sagt bara.

Posted
en lätt fråga får ett lätt svar:

pop från indie

( indie= oberoende)

Jaha... Då kan inte jag ge ut såna skivor. Jag är ju bereonde av arbetslöshetsunderstöd från statliga fattighjonsbyrån. 🙂

• 1 month later...
Posted (edited)

Hm..

Kört FL sedan 2003 så de jag har gjort har svängt med hur jag växt, rätt intressant.

De första åren var de mycket hård trans och typ acid.. även ren detroit techno.

Nu på senare år har de svängt in i allt möjligt, nu är målet att jag ska kunna leverera allt som jag kommer på 😉

Detta är en liten grej av resultatet igår kväll... någon form av hård drum n bass...

annars finns mer på min myspace

Edited by FabianKempe