Jump to content
Annons

När skapar du som bäst?


ThomasJ

När är du som mest kreativ?  

113 röster

  1. 1. När är du som mest kreativ?

    • Dagen
      7
    • Natten
      45
    • Kvällen
      31
    • Morgonen
      12
    • Eftermiddagen
      5


Recommended Posts

Annons

På nätterna är jag oftast mest kreativ, som många andra uppenbarligen, men det är också då jag gör sämst grejor. När jag vaknar och lyssnar igenom saker jag gjort innan jag somnadeblir jag oftast väldigt besviken. Eftermiddagen/tidig kväll skapar jag oftast det som är vettigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaader (oregistrerad)

När man är under så lite press som möjligt. När ingen förväntar sig något. Jag är en av de där mesiga själarna som viker sig under press. Men får jag jobba ostört är jag en grym producent. Allting jag har gjort sedan jag var 15 bast (är 33 i dag) som genererat stålar har tillverkats utan press, men så fort ett skivbolag bett om något speciellt, eller om någon viktig person suttit med i produktionen, då har det skitit sig totalt, och resultatet blivit så uselt att jag skäms. Det slår aldrig fel, banne mig. Värsta Tre Kronor-syndromet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Runt kl. 03.00-04.00 brukar de bästa ideérna komma men jag realiserar dem inte förrän dagen efter då jag är utvilad.

Så för mig är det både natt och dag.

Redigerat av claypool
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...