Joonas Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Hejsan. Jag har varit hÀr för ett par dagar, sÄ Àr det kanske dags att presentera mig. Jag heter alltsÄ Joonas och Àr frÄn Finland. I unga Är spelade jag cello pÄ konservatoriet för tio Är. Nu för tiden studerar jag statistik vid universitet, men pÄ fritiden sysslar jag mycket med musik och datorer. Jag prenumerar pÄ Studio och anvÀnder FL Studio. Mina inlÀgg kan ha nÄgra missgrepp, jag hoppas ni kan förstÄ/överse det (svenska Àr ju inte sÄ enkelt för finlÀndare). Jag har redan lyssnat pÄ flera demoinspelningar, sÄ om ni ser att nÄgon har röstat men inte postat, kan det vara jag.
Zando Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Hej hej och VĂ€lkommen đ, sĂ„ lĂ€nge du inte skriver pĂ„ Finska dĂ„ ska det nog gĂ„ bra đ
Ken KĂ€ngström Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Tjenare, kul att du har hittat hit đ Ojojoj snart över tusenstrĂ€cket đ
brojd Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Tjenare, kul att du har hittat hit đź Ojojoj snart över tusenstrĂ€cket đ Olsberg börjar nĂ€rma sig "mogen forumĂ„lder" đ VĂ€lkommen Joonas, bra att du meddelar att du "inte klara sprĂ„ket sĂ€rskilt bra". undviker missförstĂ„nd i framtiden! [För att undvika om att bli pĂ„hoppad angĂ„ende rasism eller nĂ„gra andra dumheter pĂ„ detta Ă€ckligt "korrekta" forum vill jag bara pĂ„peka att citatet "inte klara sprĂ„ket sĂ€rskilt bra" Ă€r taget frĂ„n lady och lufsen......sĂ„ om ni har nĂ„gra problem med citatet ber jag er att lĂ€mna in er stĂ€mningsansökan till Disney & co] đ
Joonas Postat 17 maj 2005 TrÄdstartare Postat 17 maj 2005 VÀlkommen Joonas, bra att du meddelar att du "inte klara sprÄket sÀrskilt bra". undviker missförstÄnd i framtiden! Tack. Jag vill göra mitt bÀsta.
Ken KĂ€ngström Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Olsberg börjar nĂ€rma sig "mogen forumĂ„lder" Du med đ
brojd Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Olsberg börjar nĂ€rma sig "mogen forumĂ„lder" Du med đ Tsss... du Ă€r ju dubbelt sĂ„ belastad med inlĂ€gg... SkĂ€rpning, nu Ă€r vi OT i Joonas presentation. đ
Itzhak Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 hejsan! ...och du kan vara glad för att det inte Àr jag som kommit till ett finsktalande forum.
Myrli Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 VÀlkommen, mÄsta bara meddela att jag Àr ocksÄ frÄn finland. Har dock bott i sverige nÀstan hela mitt liv sÄ min finska Àr inte sÄ fantastisk. Terve //Anders
Neosus Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Fiskpinninen!! Vad tycker ni om min finska da? VĂ€lkommen!!! đđ
Joonas Postat 17 maj 2005 TrÄdstartare Postat 17 maj 2005 Terve eh... det betyder botten upp, va? Hehe. 'TjÀnare' betyder det. ("No ei ole minunkaan ruotsinkielessÀ hurraamista, kyllÀhÀn tÀssÀ pÀrjÀÀ...") Jag ska kanske posta min första demolÄt snart, ingenting speciellt ska det vara...
Ken KÀngström Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Har en finsk mormor som heter Aino Hildi Miriami LÀppinenn (Stavning?)
sixties Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Jag gillar mycket finskmusik fast jag inte förstĂ„r vad de sjunger. Ne LuumĂ€et Ă€r mina stora favoriter. Ăven gammla grupper som Ristetyt, tĂ€rvet kĂ€det mfl. var bra
Pluffo Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 (redigerat) Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den đ Redigerat 17 maj 2005 av Pluffo
Itzhak Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den đ vilken Ă€r det? "du ska icke hedra din nĂ€stes hus"?
ThomasJ Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 (redigerat) Forumregel #12 fĂ„r sig en rejĂ€l omgĂ„ng i den hĂ€r trĂ„den đ vilken Ă€r det? "du ska icke hedra din nĂ€stes hus"? Först till trĂ„dskaparen: VĂLKOMMEN! #12 Alla inlĂ€gg mĂ„ste göras pĂ„ svenska, norska eller danska. SĂ„ kallat "elite"-sprĂ„k Ă€r asocialt och försvĂ„rar för mĂ„nga andra medlemmar. Skriv med ett sprĂ„k som Ă€r lĂ€tt att förstĂ„ och som Ă€r tydligt. Humor uppskattas! Redigerat 17 maj 2005 av DjBox
Lunatik Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 FÄr vÀl hÀlsa fint jag med... Hejsan hej Joonas och vÀlkommen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.