Jump to content
Annons

Edit på Martin Garrix's "Animals" :)


Recommended Posts

Annons
5 timmar sedan sa Flizzaff:

En tekno-låt enligt min tolkning. Låter välgjort och bra. Jag har inte många ord att komma med så jag sätter ett betyg och det blir 4 av 5.

Ja men tekno helt klart! arrar ofta i åtanke till att de ska vara praktiskt att mixa på Dj-mixern. Jag tackar så hjärtligt för betyget! 4/5 är ett bra betyg! 🙂 MVH Simon 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-08-13 at 15:05 sa Simon__G:

Tack mannen! Jag drar en follow på ditt sc! älskar cartoon medley du har gjort 😉 

Tack tack. 🙂 Jag har dock inte gjort det, bara spelat in och mixat det. Det är de som sjunger som skrivit medleyt.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan sa frithiof:

Kommer nu ställa en kanske dum fråga.

Vad betyder att man gjort en Edit? 

Hejsan! Finns ingen dumma frågor. 
 

en Edit är när man omarrangererar låtens stycken. - så låt säga att en original låt går 1. intro 2. vers 3. brygga 4. refräng - Edit så arrar man den så de går 1. Intro 2. Vers 3. Refräng 4. Brygga - 

Egentligen är detta en remix om man ska vara noggrann… jag har gjort musiken själv. jag valde dock att stämpla den en Edit för ljudvalen i dropet är närtill identisk till originalet så det är därför. 
 

bra fråga! Hoppas det är bra med dig annars. // mvh Simon 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...