Jump to content
Annons

Singelsläpp inför stundande EP


Recommended Posts

Önskar feedback på den singel som släpptes i lördags som även kommer vara en del i den tilltänkta EP:n som ska landa innan året är slut. Nedan finnes spotify länk och youtube-länk för den som så önskar. All form av kritik önskas.

Tack på förhand!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
41 minuter sedan sa Erik dP:

Riktigt bra! Bra flöde på text, bra ljud ur min IPad. Funderade på ditt ep-släpp … Hur många låtar tänkte du ha på den?

Tack för att du tog dig tid Erik! Det blir nog 5 låtar (inklusive denna då som redan är klar). Vi är halvvklara med två till och sen så ska vi försöka värka fram ytterligare 2 innan året är slut, det är i alla fall planen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow! Välproducerat, välbalanserat. bra struktur på låten, håller den intensiv. bra kontraster, bra körer.

Du låter som som en mindre intensiv Robbie Williams 🙂

Mycket bra! Naturligtvis finns några saker, men på det stora hela så är det mycket bra. 

Blir sugen på att lyssna på den igen direkt efter, vilket är ovanligt.

 

Rock on!

//Krister

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa NaezT:

Wow! Välproducerat, välbalanserat. bra struktur på låten, håller den intensiv. bra kontraster, bra körer.

Du låter som som en mindre intensiv Robbie Williams 🙂

Mycket bra! Naturligtvis finns några saker, men på det stora hela så är det mycket bra. 

Blir sugen på att lyssna på den igen direkt efter, vilket är ovanligt.

 

Rock on!

//Krister

Härlig feedback Krister, tack! Kul att du gillar den och stort tack för att du tog dig tid!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan sa toniced:

Det låter hur bra som helst. Bara att bygga vidare på din EP. 
 

Ska bli kul att höra dina andra alster!

Skit kul att du gillar det, förhoppningen är att släppa EP:n i höst, piper nog till här igen när det är dags, om inte annat får du gärna följa på spotify. Tack för att du tog dig tid, uppskattas!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan sa Luke This Way:

Riktigt bra!!!
Gillar pianot och refrängen! Följer dig på Spotify, ser fram emot att höra mer musik från dig. 🙂

Jag gör också egen musik. Det är en annan genre och stil, men om du tycker det är kul får du gärna lyssna: 

Härligt att du gillar det! Jag gör som gjort med resterande användare som lyssnat på mitt, jag lyssnar gärna tillbaka! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...