Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
9 timmar sedan sa Fidden:

Ännu en nyårsafton utan minsta lilla plan. JO jag ska dricka kaffe och steka en laxfilé.

Själv står det något som både ser ut och har samma konsistens som grodägg på menyn. Mums! 


Visst blir man sugen? 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa slejnard:

Yo k9 där är du ju. Läget? 😊

Känns som att det går åt rätt håll. 

Men det är stora fiskpinnedagen, hos mig och hundarna idag. Deras mamma var ju så fruktansvärt rädd för fyrverkerier och åska, så jag brukade ge henne fiskpinnar, grisöron eller något varje gång det smällde ute. Så hon blev mindre och mindre rädd med åren.

Som tur är så blev ingen av hennes valpar, som bor kvar hos mig än, rädda för åska. Men de har å andra sidan lagt regeln om att vid varje smäll så får jag "böta" en fiskpinne till dem. ☹️ Så nu när det smäller här så blir det fullt kaos när bägge hundarna rusar ut i köket på mindre än en millisekund, känns det som. 😆

Fast vissa raketer låter tydligen så pass spännande att tiken, Amiga, vill ut på balkongen och kolla vad som händer. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan sa -k9-:

Känns som att det går åt rätt håll. 

Men det är stora fiskpinnedagen, hos mig och hundarna idag. Deras mamma var ju så fruktansvärt rädd för fyrverkerier och åska, så jag brukade ge henne fiskpinnar, grisöron eller något varje gång det smällde ute. Så hon blev mindre och mindre rädd med åren.

Som tur är så blev ingen av hennes valpar, som bor kvar hos mig än, rädda för åska. Men de har å andra sidan lagt regeln om att vid varje smäll så får jag "böta" en fiskpinne till dem. ☹️ Så nu när det smäller här så blir det fullt kaos när bägge hundarna rusar ut i köket på mindre än en millisekund, känns det som. 😆

Fast vissa raketer låter tydligen så pass spännande att tiken, Amiga, vill ut på balkongen och kolla vad som händer. 

Du ser! Fiskpinnar is the shit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...