Jump to content
Annons

Malström? Till vilken nytta?


Piffen

Recommended Posts

Skulle det vara intressant för er att läsa lite tips på vad man kan göra med Malström?

Är det tillräckligt många intresserade, skriver jag en pedagogisk guide. Räck upp en hand och hojta till här isåfall.

Det tror jag att många skulle uppskatta, att döma av många av de trådar som dyker upp här, även om jag känner att jag inte riktigt behöver det 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
jag avskyr malström, mest eftersom jag tycker den är krånglig. men så förstår jag ju den inte heller. gärna pedagogisk guide!

Avskyr du alla saker du inte förstår? :rolleyes: Måste vara jobbigt att leva sitt liv så 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Avskyr du alla saker du inte förstår?  Måste vara jobbigt att leva sitt liv så 

haha, jag misstänkte att den kommentaren skulle komma på den klantiga formuleringen.

nja asså, snarare så vet jag inte riktigt vad jag skulle använda den till. den känns bara jobbig att öppna, titta på och så låter den inte jättekul heller?

Redigerat av Mutto
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det vara intressant för er att läsa lite tips på vad man kan göra med Malström?

Är det tillräckligt många intresserade, skriver jag en pedagogisk guide. Räck upp en hand och hojta till här isåfall.

Linus din spjuver. Det tror jag skulle vara uppskattat 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är den enda del av Reason som intresserar mig. Dock inte tillräckligt för att betala pengar för den. Men den har använts i ett par låtar på vår kommande EP.

Något som fångat mitt intresse på senare tid är dock Arturia Minimoog + Guitar Rig. Riktigt rolig kombo. Om än off-topic 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Malström är absolut minst lika bra som Subtractorn, de är ju helt enkelt olika!

Subtractorn tycker jag passar mycket bra till typ renare "analoga" synth-ljud, feta ljud, basar och sånt. Malströmen passar bättre till ljusare leads, glas, metall och effekter. Man måste bara ha lite tålamod och skruva en del ;-)

fridens...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...