Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
27 minutes ago, Dark Of Light said:

Ja, lite sådär, unga fräscha ansikten med cool moves. Lite som bröderna Hurra... eller Herrey´s kanske de hette, en gång i tiden.

Jag är av åsikten att Beatles var ett Boyband. Något jag fick skit för av alla som pluggade Musikvetenskap

7 minutes ago, slejnard said:

Grattis till ptn! Och till att vara såpass ung 🙂 

Närmre 30 än 20 nu. Läskigt 

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, Naymari said:

Jag är av åsikten att Beatles var ett Boyband. Något jag fick skit för av alla som pluggade Musikvetenskap

Närmre 30 än 20 nu. Läskigt 

Håller med dig! Graden av manager styrsel kan diskuteras visserligen och i det bandet fanns talang i massor. Jämfört med de hårt uppstyrda gossarna av idag. Ja, inte så mycket moves kanske men det funkade rätt bra ändå. Undrar hur länge man kommer minnas... eh... vad var de nu hette igen..?

Närmre 30... äh, inget att oroa sig för, det går över det också.  

36 minuter sedan, slejnard said:

Fast alla faser hittills i livet har sina väldigt bra stunder. Minns också att jag hade de tankarna när jag fyllde 25 🙂 .. min 30-årsfest var väldigt kul... likaså 40 fast lite mer ångestladdad. Få se då hur nästa blir

Alltså, jag vet inte varför man ska ha ångest över sin ålder? Nej, lägg ner det pronto! Vem fan vill vara 16 hela livet? 40 är det nya 30, 50 det nya 40 sägs det...

Vete faen men vi tillåts vara yngre längre än förr. Ungdom har väl alltid setts som något bra och attraktivt, problemet är ju bara att det går över så fort. Sedan är det bara erfarenheterna kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 hours ago, Dark Of Light said:

Håller med dig! Graden av manager styrsel kan diskuteras visserligen och i det bandet fanns talang i massor. Jämfört med de hårt uppstyrda gossarna av idag. Ja, inte så mycket moves kanske men det funkade rätt bra ändå. Undrar hur länge man kommer minnas... eh... vad var de nu hette igen..?

Saker och ting utvecklas. Musiken är hårdare kommersialiserad nuförtiden, speciellt pop och i synnerhet boybands. Vilket den också måste vara i dagens bransch.

Men faktum är att one Direction är söta pojkar som sjunger kärlekslåtar. Det var Beatles också, innan det spårade. 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, Naymari said:

Saker och ting utvecklas. Musiken är hårdare kommersialiserad nuförtiden, speciellt pop och i synnerhet boybands. Vilket den också måste vara i dagens bransch.

Men faktum är att one Direction är söta pojkar som sjunger kärlekslåtar. Det var Beatles också, innan det spårade. 

Ja, så är det ju. Men de nyare varianterna lär inte hamna på historiens musikkomposthög ihågkomna som några större musikaliska genier.

Det är en viss skillnad från att vara det eller att vara en dansande deodorant rapandes efter andras taktpinnar.

Men visst, publiken har ändrats med en kortare attention span och det är det en lukrativ branch.

20 minuter sedan, Naymari said:

En annan grej, Billie Eilish bondlåt.

GÅSHUD

Den tösen har en skön närvaro och intimitet i rösten så man bara dör. Inte så kraftfullt pampig som många andra Bondlåtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...