Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

jag är medial.

Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. 

Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. 

 

Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, ewroL said:

jag är medial.

Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. 

Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. 

 

Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. 

 

8 timmar sedan, ewroL said:

JAG ÄR MEDIAL

 

8 timmar sedan, ewroL said:

första gången jag hade sex var med en modellsnygg fransk man i Paris på en innergård utomhus när jag var 18 år. Jag misstänker att han sålde sex fast detta var inget sånt.

Tyckte väl att det varit sällsynt tyst från dig på ett tag. Keep calm and go easy on the drugs.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, Naymari said:

”Medial är en anatomisk term som avser en position in mot kroppens centralaxel. Nyckelbenets (clavicula) led mot bröstbenet(sternum) utgör till exempel benets mediala ände.”

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Medial

 

 

🤔🤔🤔🤔

 

Han kanske bara vill tala om att han är i balans? ☺️

10 timmar sedan, ewroL said:

jag är medial.

Mariah Carey har en kostym gjort på döda spindlar och två lotusblommor av ljus i huvudet. 

Hon har avtal om framgång i musik och berömmelse (med en demon). Så hon är själlös sedan länge. 

 

Jag såg en identitetsbild på henne en gång. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad. Påminner om en häxa men är inte det. 

Ville bara tala om att jag inte har varit inblandad i detta! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, Dark Of Light said:

Han kanske bara vill tala om att han är i balans? ☺️

Ville bara tala om att jag inte har varit inblandad i detta! 😑

😆😄

7 minuter sedan, Dark Of Light said:

Mannen i bakgrunden är ställföreträdande huspianist på Vikt Väktarna.

Nej, det där är Edward Blom pre-SVT.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...