Jump to content
Annons

Hela världens radio, tidsdödare...


ewroL

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Hur kan en datorhatare uttrycka sig positivt till det här?

Har inte du sagt att du är utvecklingsstörd och inte förstår hur man använder en dator?

Jag kanske missförstod dig.

Hindrar det Nilsson från att tycka det är en grym sak? Finns massa avancerade tekniska saker ingen här skulle kunna göra ens och hindrar det en från att tycka något positivt om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

I sak har du rätt. Men jag tycker att Nilsson överlag har en kränkande och nedlåtande attityd mot människor som använder datorer i produktionen. Nilsson blir ofta väldigt otrevlig där han bestämt hävdar att hårdvara är bäst och mjukvara är skit. Nilssons enda erfarenheter är billig hårdvara från östasien tillsammans med digitalporta. Eftersom Nilsson inte är kompetent att uttala sig i dessa frågor borde han vakta sin tunga och inte kränka medlemmar som har kommit betydligt längre i utvecklingen än han själv.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Hej!

I sak har du rätt. Men jag tycker att Nilsson överlag har en kränkande och nedlåtande attityd mot människor som använder datorer i produktionen. Nilsson blir ofta väldigt otrevlig där han bestämt hävdar att hårdvara är bäst och mjukvara är skit. Nilssons enda erfarenheter är billig hårdvara från östasien tillsammans med digitalporta. Eftersom Nilsson inte är kompetent att uttala sig i dessa frågor borde han vakta sin tunga och inte kränka medlemmar som har kommit betydligt längre i utvecklingen än han själv.

Har har vi en som är lättkränkt. Sen ska man inte ta Nilsson på för stort allvar. Han gillar bara provocera och retas lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...